Gå til innhold

Selvmordsbomber på Lørenskog?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men var han WASP?

Vet du egentlig hva WASP står for...? :ermm: Tviler vel sterkt på at det var en brite, eller en av britisk herkomst som gjorde dette...

Joa, greit nok, tar selvkritikk på den. men du skjønte nok hva jeg mente.

Forresten, mer usikker på om jeg tar selvkritikk. Var ikke de opprinnelige anglerne og saxerne germanske stammer?

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
men var han WASP?

Vet du egentlig hva WASP står for...? :ermm: Tviler vel sterkt på at det var en brite, eller en av britisk herkomst som gjorde dette...

Joa, greit nok, tar selvkritikk på den. men du skjønte nok hva jeg mente.

Forresten, mer usikker på om jeg tar selvkritikk. Var ikke de opprinnelige anglerne og saxerne germanske stammer?

Saxerne vandret nok inn fra øst (områderne i og rundt Tyskland om jeg husker rett). Anglo refererer til England. AngloSaxerne (datidens) omtalte seg selv som engelsk.

Lenke til kommentar
Ja, hva så? Det er da ingen grunn til å legge skjul på hvilke grupper som er overrepresentert innenfor slikt.

Så vi har hatt nok situasjoner med folk som truer å sprenge seg i luften utenfor politistasjoner til å bygge statistikk på det? Og siden du da tydeligvis har denne statistikken, kan du ikke legge frem tallene så vi får se hvem som er overrepresentert?

Lenke til kommentar
Stråmann. Å håpe at noen har norsk nasjonalitet er ikke det samme som å ville legge skjul på nasjonaliteten dersom den ikke er det.

Hvorfor håpe på at han har norsk nasjonalitet da, hvis ikke det er for å "motbevise" statistikken?

Ja, hva så? Det er da ingen grunn til å legge skjul på hvilke grupper som er overrepresentert innenfor slikt.

Så vi har hatt nok situasjoner med folk som truer å sprenge seg i luften utenfor politistasjoner til å bygge statistikk på det?

Vi har nok situasjoner med folk som sprenger seg i luften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...