Gå til innhold

Dagens tall 29 juli 2008


Anbefalte innlegg

Totalt antall sexopplevelser: 4.122

Antall sexopllevelser i år: 1.622

Dagsrekord: 32

Totalt antall forskjellige partnere: 1.000

Antall forskjellige partnere i år: 378

Tatalt antall kjærester hele livet: 95

Antall kjærester nå: 40

Antall kvinner på Ama-P: 29.563

Antall land: 144

Antall autogenister: 8.372

Antall euro på min konto: 110.360

Venner Facebook åpen konto:169

Venner Facebook hemmelig konto:962

Antall kvinnelige fans: 1.233.119.

SOSITAL=WARP4,775.341

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Totalt antall sexopplevelser: 0

Antall sexopllevelser i år: 0

Dagsrekord: 0

Totalt antall forskjellige partnere: 0

Antall forskjellige partnere i år: 0

Tatalt antall kjærester hele livet: 0

Antall kjærester nå: 0

Antall kvinner på Ama-P: 0

Antall land: 0

Antall autogenister: 0

Antall euro på min konto: 2

"Venner" Facebook åpen konto:169

"Venner" Facebook hemmelig konto:962

Antall kvinnelige fans: 0

SOSITAL=WARP4,775.341

Der ja, måtte bare rette opp i skrivefeilene dine ;)

Lenke til kommentar
Totalt antall sexopplevelser: 0

Antall sexopllevelser i år: 0

Dagsrekord: 0

Totalt antall forskjellige partnere: 0

Antall forskjellige partnere i år: 0

Tatalt antall kjærester hele livet: 0

Antall kjærester nå: 0

Antall kvinner på Ama-P: 0

Antall land: 0

Antall autogenister: 0

Antall euro på min konto: 2

"Venner" Facebook åpen konto:169

"Venner" Facebook hemmelig konto:962

Antall kvinnelige fans: 0

SOSITAL=WARP4,775.341

Der ja, måtte bare rette opp i skrivefeilene dine ;)

Du skrev null på alt men du beholdt sisitalen, men sositalen bygger jo på mine sanne tall, din idiot. Du begriper ikke en millimeter av dette. Jeg VET mens misunnere som deg konfabulerer ved at du bare TROR men bare tro videre mens jeg lever et fantastisk liv heheh mens du vrir deg i misunnelse.

Lenke til kommentar
*snip*

Der ja, måtte bare rette opp i skrivefeilene dine ;)

Du skrev null på alt men du beholdt sisitalen, men sositalen bygger jo på mine sanne tall, din idiot. Du begriper ikke en millimeter av dette. Jeg VET mens misunnere som deg konfabulerer ved at du bare TROR men bare tro videre mens jeg lever et fantastisk liv heheh mens du vrir deg i misunnelse.

Det tviler jeg på at han gjør. Det gjør i hvertfall ikke jeg, da jeg er homo ;)

 

"Kos" deg med "kjerringene" dine du ! ;)

Lenke til kommentar
Totalt antall sexopplevelser: 4.122

Antall sexopllevelser i år: 1.622

Dagsrekord: 32

Totalt antall forskjellige partnere: 1.000

Antall forskjellige partnere i år: 378

Tatalt antall kjærester hele livet: 95

Antall kjærester nå: 40

Antall kvinner på Ama-P: 29.563

Antall land: 144

Antall autogenister: 8.372

Antall euro på min konto: 110.360

Venner Facebook åpen konto:169

Venner Facebook hemmelig konto:962

Antall kvinnelige fans: 1.233.119.

SOSITAL=WARP4,775.341

hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz.

Lenke til kommentar
Totalt antall sexopplevelser: 4.122

Antall sexopllevelser i år: 1.622

Dagsrekord: 32

Totalt antall forskjellige partnere: 1.000

Antall forskjellige partnere i år: 378

Tatalt antall kjærester hele livet: 95

Antall kjærester nå: 40

Antall kvinner på Ama-P: 29.563

Antall land: 144

Antall autogenister: 8.372

Antall euro på min konto: 110.360

Venner Facebook åpen konto:169

Venner Facebook hemmelig konto:962

Antall kvinnelige fans: 1.233.119.

SOSITAL=WARP4,775.341

hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz.

row.jpg Ro, ro, ro...

Lenke til kommentar
*tull*

hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz.

Ja, for vi alle er jo virkelig sånn azz. Bra du ikke er aktiv på gaysir mer, jævla taper. Ingen vil ha deg da du er så tåpelig, så det er derfor finner du på sånt kødd som detta her (azz). Min EQ er ganske høy, men på nettet er alt så fjernare enn i røynda. Du får tåle kritikk. Du ser ikke så gæren ut, så du vil sikkert finne noen som vil ha deg om du leiter godt nok :thumbup:

 

Og btw, du sitter jo jævla mye på PC og lager falske "venne"kontoer, falske teorier også videre. Det er du som burde slanke bort fettet ditt . .

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar
*tull*

hvorfor så mange her virker hjertedøde og uten noen form for medmennesklighet. De spiller disse rollespillene på Internett som f.eks WoW. De spiller tjue timer i døgnet og mange av dem er innlagt i perioder på lukket avdeling (derav alt lege og diagnosepratet). Disse spillene er inhumane og kyniske og krever at rolleinnehaveren legger ifra seg all medmennesklighet (derav dere nazikynisme og mangelen på EQ). Videre er disse spillene fordummende og skyver all reellt sosialt liv unna, noen til og med isoleres fullstendig (derav deres misunnelse på meg og damene mine). Ikke får de noen mosjon og eter usunn mat /derav deres enorme fedme og stygge utseende). Jeg tror jeg er svært nær sannheten for mange av dere azz.

Ja, for vi alle er jo virkelig sånn azz. Bra du ikke er aktiv på gaysir mer, jævla taper. Ingen vil ha deg da du er så tåpelig, så det er derfor finner du på sånt kødd som detta her (azz). Min EQ er ganske høy, men på nettet er alt så fjernare enn i røynda. Du får tåle kritikk. Du ser ikke så gæren ut, så du vil sikkert finne noen som vil ha deg om du leiter godt nok :thumbup:

 

Og btw, du sitter jo jævla mye på PC og lager falske "venne"kontoer, falske teorier også videre. Det er du som burde slanke bort fettet ditt . .

Innlegget ditt viyner om en eneste ting: Du ANER ikke hva du snakker om azz. Hakke peil azz. F.eks jeg er på nettet mellom 17.00 og 24.00. jeg sover til 09.00 og da har jeg og jentene mine det sammen. EQ?????? Du vet ikke hva det er en gang fori du hadde uttrykt deg anderledes da og dersom du virkelig hadde trodd på deg selv om at jeg dikter det opp. why bother, da kan du som den kleggen du er fly din vei til noe annet du vil plage. det er en møkkadynge du kan fly til ikke så langt unna...

Lenke til kommentar
*tull*

*mertull*

Ja, for vi alle er jo virkelig sånn azz. Bra du ikke er aktiv på gaysir mer, jævla taper. Ingen vil ha deg da du er så tåpelig, så det er derfor finner du på sånt kødd som detta her (azz). Min EQ er ganske høy, men på nettet er alt så fjernare enn i røynda. Du får tåle kritikk. Du ser ikke så gæren ut, så du vil sikkert finne noen som vil ha deg om du leiter godt nok :thumbup:

 

Og btw, du sitter jo jævla mye på PC og lager falske "venne"kontoer, falske teorier også videre. Det er du som burde slanke bort fettet ditt . .

Innlegget ditt viyner om en eneste ting: Du ANER ikke hva du snakker om azz. Hakke peil azz. F.eks jeg er på nettet mellom 17.00 og 24.00. jeg sover til 09.00 og da har jeg og jentene mine det sammen. EQ?????? Du vet ikke hva det er en gang fori du hadde uttrykt deg anderledes da og dersom du virkelig hadde trodd på deg selv om at jeg dikter det opp. why bother, da kan du som den kleggen du er fly din vei til noe annet du vil plage. det er en møkkadynge du kan fly til ikke så langt unna...

Haha, jeg vil tru jeg er ganske empatisk, men du farer bare med tull. Jeg synes jo synd på deg, du er jo en stakkar . . Hvorfor kan du ikke innse sannheten? Amadeusparadise eksisterer, men bare oppi hovet ditt.

 

Lykke til videre ;)

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar

Det Amadeus ikke forstår er at alle her i tråden er mer Intelligente, har større sosial Intelligens og har et mye bedre utsende enn Amadeus, men likevell så oppfører han seg som at han er best.

 

Men det er jo bra at vi har sånn som deg Amadeus, så kjeder man seg aldri. Har vist siden din til en del i dag siden jeg så den og alle fikk seg en god latter så takk :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...