tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Denne finner dere i Nydalen: 1/500s, f/4, 121mm, ISO 1000 Hva mener folket? Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Liker umiddelbart bildet, men blir ikke _helt_ fortrolig med komposisjonen. Vet ikke akkurat hva det er, men det "burde" vært en horisontal forskyvning en eller annen vei... Edit: Mulig et smalere format også ville gjort seg, 4:3 eller 5:4. Jeg synes de to naglesømmene innbyr til å plassere den ene i tredelingslinjen og den andre i det gylne snitt, for de er såpass tett at det lar seg gjøre. Det kan bli en temmelig stram og fin komposisjon. Endret 27. juli 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Endelig treffer du skikkelig med dine ruststudier, Tom. Dette bildet hadde jeg vært stolt over å presentere. Det har en litt rar balanse, jeg er enig i det. Men for meg bygger det bare opp mot det jeg liker. Alt er på en måte i sync, og det røret som går ned ser faktisk ut som en vikinghjelm eller noe, så det industrielle forsvinner for meg. Det blir noe helt annet enn sus av nedlagt industri, men et mer antikvarisk preg. Jeg synes altså det er meget bra. Det eneste måtte være at du kan rydde litt opp under, men det er langtfra nødvendig. Og hvis det hadde vært mulig kunne jeg ønsket meg enda mer dybdeskarphet, men det får være måte på pirk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvem kan se at dette er en del av en bro. Du fikk mye ut av denne tomsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå