The7thSense Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Her finner du arbeidsloggen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=986272 Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Høres bra ut Skulle gjerne sagt at se så bra ut også Har du en skisse? Lykke til! Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Høres bra ut Skulle gjerne sagt at se så bra ut også Har du en skisse? Lykke til! Vel, i utgangspunktet trenger jeg ikke skisse, da jeg har kabinettet og skissen er i hodet Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hmm er det bare meg som ikke kan lese tanker? Lenke til kommentar
Mako Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Savnet også en liten skisse, evt forklaring på hva som er planlagt Men for all del, kan jo bli utrolig fett uansett Jeg har heller ingen skisser på min ombyggning, men d går nu framover likevel Endret 27. juli 2008 av Mako Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Deilig hardware du har der, pass på at kabinettet blir sexy nok for hardwaren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå