Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei, jeg sitter og levler ganske alene nå i sommerferien min, er bare lv 35 men går fort framover. Så er du ganske lav lv og har lyst til å være med i en guild der du ikke levler alene så er dette guilden for deg. Det skal være en satsene guild, ikke mange medlemmer men rundt 30stk har jeg tenkt, skal satse på PvP/PvE osv. Navnet på guilden var noe jeg fant på i farten som jeg likte, og jeg føler at det vil representere guilden. Vi spiller på servernen Fury og bruker vt aktivt! Krav! * Norsk * Alder er ikke så veldig viktig, men du må oppføre deg! * Du skal spille på Fury men dette sier seg vel selv:) * Du skal være aktiv og spille en god del i uken! * Du skal ha en fungerende mikrofon og sitte på ventrilo og snakke sammen resten av tøsene som sitter her Hva kan vi gi deg? * En hyggelig guild som er glade og koselige folk * Ventrilo server der vi sitter og snakker og har det hyggelig sammen * Et forum kommer til å komme opp ganske fort hvis det melder seg en god del spillere! Som jeg skrev øverst er de fleste i guilden rundt lv 30 men vi tar også imot lavere og høyere levler. Vi kommer ikke til å satse på en by tidlig i spillet, grunnet at jeg har opplevd at dette er noe som tar lang tid på starten iallefall når man ikke har så mye penger. Så vil du ha en by med guild så bare join den største guilden på serveren og du får en by! Vi søker alle generelt alle klasser, så hvis dette høres intresangt ut så kan du sende meg en pm her på forumet eller skrive /tell panio ingame Mvh: Silo for Private Mercenaries! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå