Gå til innhold

Vannavkjølt Lian-Li, trenger et navn :P - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

vellkommen med en arbeislogg her. Fint at du prøver. Morsomt prosjekt. :dremel:

Du må nok kappe en god del for å få plass til alt du skal ha plass til.

Uvanlig med 2 stk radiatorer.

Hvordan har du tenkt å plassere kjølesystemet i det kabinettet?

Lenke til kommentar
Hvordan har du tenkt å plassere kjølesystemet i det kabinettet?

Har lagt til et bilde med diverse skriblinger på, for å kanskje vise litt bedre hva jeg har tenkt

Endret av Mako
Lenke til kommentar

Hei.

Det var en forklarende skisse. Pleier å se innom vorkloggen din.

Jeg har alltid satt radiatoren nederst for ikke å få noe innestengt luft i systemet,

har også sørget for påfylling, vanntank på toppen siden det alltid må etterfylles.

Ut fra mine egene erfaringer så syntest jeg det er det beste. Samme løsning som på biler,

det er lett å vedlikeholde. Kommer til å gjøre det sanmme nå. Det blir litt tungt å

vippe på ca 40-50 kg. :blink:

Ut fra det andre som har hatt radiator på topp, så har de måtte vippe pcen ved påfylling

og for å få ut luft. Kjølingen blir dårlig vist det blir liggende luft i systemet, men

du har jo hatt vannavkjøling før, så det går sikkert greit.

Lenke til kommentar

Inspirerende vil jeg si :D

Skal begynne på et lignende prosjekt selv, men kan jeg spørre dere LianLi-eiere et spørsmål.....Jeg skal bruke et LianLi pc70usb og lurer på de naglene...kan man bare bruke et borr for å få de ut?

Kommer til å følge med på dette, har brukt vannkjøling i flere år nå...men dette er første gang jeg skal modde et LianLi og det skal være pent etterpå også:p

Har du sett på v-core.dk sine sider?

De har masse sånne vinkler og andre duppeditter til oss gærne vannkjølere=)

Lenke til kommentar

vcore er utsolgt for øyeblikket, dessuten er det bare den ene vinkelen jeg trenger, blir litt dyrt å bestille derfra da.

Min vannkjøling blir vel ikke akkurat fin da, kunne funnet en langt bedre løsning på min trippel rad, men fikk litt knapt med penger veldi plutselig, så orket ikke begynne kjøpe noen aluminiums plater da.

Får heller ta det i etterkant.

Når det gjelder de naglene du snakker om, må jeg si at jeg er litt grønn :p

Men eller ser PC70usb kabinettet ganske fint ut ja, kjøpte min da det var veldig god plass i bunnen av kabinettet (og støydempnings matter som standard), men ser jo nå at den plassen blir jo nesten ikke brukt uansett, med unntak av alle viftene som tar opp plassen da.

Endret av Mako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...