M-lady Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 SnowDog_ gav meg ideen til denne tråden da han postet et bilde av hunden sin! Har "nerder" kjæledyr? Setter vi pris på levende ting?? Har du bilde av kjæledyret ditt? Her er mine Kjære!! Smitty: Smulen: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Javeel... merker jentene på forumet med femi post men siden jeg er ganske feminin av meg skal jeg poste my beloved catwoman.. kjempe kule når de går over gaten Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 skal legge ut bilde av katta mi så snart jeg får tatt bilde av den, og den er i ro da kjempesøt liten klump Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Bra tenkt M-lady. Vel eg poster ett nytt bilde der hun bare ser søt ut. hihi Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dette er vel det nermeste jeg kommer husdyr bortsett fra hybelkaniner.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Her har dere et bilde av Prikken the Grey Lenke til kommentar
molly Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 *må forte seg og fremskaffe bilde av hunden* Jeg har en kjempesøt liten hund (i størrelse katt... :smile: ) Men inntil videre: KebabGud: Hundene dine var bare kjempeskjønne *vil ha* molly Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Når kattekreket var 1 måned gammel elns: Har ikke noe nyere desverre . Djevelske øyer? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Loooooook !!!quote]Er det king charles spaniel? fine vovser! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dette er vel det nermeste jeg kommer husdyr bortsett fra hybelkaniner.. *bilde av en edderkopp* Nice liker edderkopperHar en katt selv, men gidder ikke å lage en webside bare for å vise frem den Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har norsk svart elghund her. Problemet er at hu absorberer alt for mye lys, så kul umulig og ta et bilde som ser bedre ut enn en svart flekk (da digitalkameraet mitt ikke duger helt). Letmein: Har du mange slike kjæledyr? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Loooooook !!!Er det king charles spaniel? fine vovser! det er Cavalier king charles spaniel .. king charles spaniel er helt flate i trynet .. men det er ikke cavalier king charles spaniel .... Men inntil videre: KebabGud: Hundene dine var bare kjempeskjønne *vil ha* molly Du kan godt ta en av de nå ... (de kan være veldig plagsomme) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dette er vel det nermeste jeg kommer husdyr bortsett fra hybelkaniner.. *bilde av en edderkopp* Nice liker edderkopperHar en katt selv, men gidder ikke å lage en webside bare for å vise frem den Gud som jeg hadde likt å plasert skoen min oppå det kadavre der . Herlig sprø overflate på de :wink:. No offence :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har 4 kattunger som nå har blitt 2uker gamle. De har begynt å utforske leiligheten såvidt, men iogmed at de ikke klarer gå helt ennå kommer de ikke langt.. Blir moro når de begynner å leke med ledningene bak på pcen, pluss jage fiskene i akvariene.. Har ikke digikamera selv, men kan se om jeg får en kamerat til å ta bilde av de så jeg får lagt ut. PS: send meg en PM om du innteresert i en rødstripete tigerpus om en 6ukers tid Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Oliver i vanlig positur: Noe mer aktiv som kattunge: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Nå er det på plass med femi-utrykk nr. 1 Awwwwww Lenke til kommentar
molly Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Men inntil videre: KebabGud: Hundene dine var bare kjempeskjønne *vil ha* molly Du kan godt ta en av de nå ... (de kan være veldig plagsomme) JIPPI!!!! Bare å sende en det (før du ombestemmer deg!!) molly Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 kommentarene her minner meg om postene på www.ratemykitten.com .. f.eks "vil ha", og "awwwwwww" her er er hvertfall katta mi, Pikachu! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Mange fine katter men savner flere vovser! (hunde menneske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå