Gå til innhold

AFK addon needed

Anbefalte innlegg

noen som vet om en addon som lager en lyd når BG er klar og når en BG er ferdig?

hadde vært supert til å leeche honor med den nye macroen som gjør at man ikkje går AFK :D

Eg setter alltid på en film eller en family guy episode mens eg er i AV, men av og til så blir eg i AV'en lenge etter den er feridg. Så det hadde vært supert med en addon som lager en lyd når bg'en er ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du først er på det steget. Hvorfor ikke bruke BG bot. Null stress å skaffe å sjansen for å bli tatt er 1 % eller mindre. Den dreper for deg (Prøver hvertfall :p) og går ut og inn av den BGen du velger hele tida.

Gjør ikke dette sjæl men prøver å svare seriøst :p Bryr meg ikke om folk bruker det. Btw: Lol @ Dere som ønsker han en smertefull død fordi han ikke vil kjede seg i et spill. gg no re plx

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Grinda meg 150k honor på 2 chars (150 på hver) og 60k på den tredje med BGbot, så gadd jeg ikke mer. I løpet av det ble jeg bare bannet 2 ganger, en "1-dags-ban" og en "1-times-ban"

Imponerende...

Som om det er noe mer imponerende å sitte i timevis klistret foran skjermen og farme honor på ærlig vis... Sikker på at damene vil komme løpende!

Lenke til kommentar
Grinda meg 150k honor på 2 chars (150 på hver) og 60k på den tredje med BGbot, så gadd jeg ikke mer. I løpet av det ble jeg bare bannet 2 ganger, en "1-dags-ban" og en "1-times-ban"

Imponerende...

Som om det er noe mer imponerende å sitte i timevis klistret foran skjermen og farme honor på ærlig vis... Sikker på at damene vil komme løpende!

Selv om noen tar dette spillet så seriøst at de føler de må ha det beste gearet så fort som overhodet mulig, betyr ikke det at alle andre gjør det samme.

Det er faktisk mulig å bare farme litt honor hver dag også, selv om det kanskje høres utrolig ut for deg.

Lenke til kommentar

Endel av er oss er såppas gamle at vi har slutta å fly etter damene :D

Men er enig i at dere smårollinger har mer nytte av å være i jenteseslskap enn i WoW .

Et annet spørsmål er om det er vitsi å risikere kontoen sin for denne cheaten , man KAN bli bannet .

Når man så får armoren eller itemset man har cheata for , så har man vel litt dårlig smak i munnen ?

Lenke til kommentar

Neh, gleden er like stor. Jeg feks trenger bra pvp items for å kunne spille spillet slik jeg liker det. Om jeg har farmet det selv eller jukset meg til det er likegyldig sålenge man slipper bann. Nå har jeg riktignok blitt bannet så mange ganger at jeg har sluttet, så honor farminga går saaaaaaaaaaaaaaaaaakte... : p

Så derfor går jeg heller mer pve og tar pvp gearet sakte men sikkert. Men hadde boting vært risikofritt hadde jeg ikke nølt.

Lenke til kommentar

Bra konfigurerte bots i AV merkes ikke. Eots er også rimelig lett så lenge waypoints eller lignende er satt opp bra for å unngå å dette ned eller stucke.. Nei, jeg botter ikke selv. Har kun sett på en som gjør det :)

Hvis dere bruker programmer til å spille et spill for dere , ja da er det kanskje på tide å finne på noe annet no.gif stakkars fjols !

Blizzard har et nytt program på tur som kommer til å banne dere heldigvis .

Du vet at Glider crewet går igjennom hver eneste linje med kode i alt som har med wow å gjøre, etter hver eneste patchday? Trust me, kan man konfigurere botten sin, og unngår å være for grådig, blir man ikke busted. Muligens 3/24 hour suspension. Endret av pronoob
Lenke til kommentar

For å gjøre en ting klart, da jeg begynte å botte med druiden min, satt jeg der med fullt PvPgear for feral. Vindicator, 4/5 s3, s2 skuldre og hele pakka, men siden jeg ikke kunne finne noen som var villige til å ha feralpartner, satset jeg som resto. Og istedet for å ha helvettesuker, koste jeg meg ute på stranda mens botten skaffet meg gear. Når jeg kom hjem, gjorde jeg noe arena, før jeg satte på botten igjen. Kom opp på 1800 rating etter noen dager. Flotters

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...