Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2008

Anbefalte innlegg

Pro Cycling Manager 2008

1.jpg

Her diskuteres Pro Cycling Manager 2008, alt som har med spillet, tips, taktikker og liknende og gjøre taes i denne tråden.

Førstepost er under utforming, har du tips til hva som bør være med av informasjon, linker osv. skriv det i tråden eller send en PM.

Last Ned Patch 1.0.1.4

Les gamer.no sin anmeldelse av spillet her (7/10)

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å lage ett diskuson.no pcm løp?

Jeg støtter idèen, selv om jeg opplever problemer med min gamecenter. Men vi kan jo eventuelt bruke hamachi. Forresten noen som vet om bonussekundene ble tatt bort fra Tour de France i patchen. Hvis ikke kan jeg gjerne legge ut link til filen som gjør at man selv kan fjerne de i første post.

Lenke til kommentar
Har et lite problem, kommer ikke videre da jeg får denne meldingen og jeg ikke aner hva jeg skal gjøre :s

Jeg har ikke spilt så langt at jeg har kommet til VM enda, men synes det ser ut som om du bare skal ta ut ryttere fra nasjonen du skal representere. Usikker på hvordan detter gjøres, men har vært inne på en meny der det er mulig å ta ut rytttere fra den nasjonen du har valgt i begynnelsen av sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg kan lage en ny tråd med oversikt over hvem som skal være med, enig at vi tar det over hamachi siden det som sagt klikker veldig fort på gamecenter.

Angående problemet mitt var det bare en liten fillesak, gikk bare inn på løp, landslag og klikket på de jeg skulle ta med i troppen til Frankrike..

Lenke til kommentar

Jævla irriterende. Spilte en sesong på hard med Colombia/Highroad og gjorde det ganske brukbart i løp. Sponsor conf lå på good hele sesongen og jeg herja i TdF med Kirchen og Cavendish. Mot slutten av sesongen var det jævlig få store løp og jeg tok en hel del "simulate" for å hoppe over masse jalla-drittløp. Confidencen droppa til "average" uten at jeg merka det og jeg simulata kanskje i en måned etter det. 2 dager før månedsskiftet til august dropper den til poor og 2 1. september får jeg meldingen om at jeg ikke får fornyet kontakt med laget. Hadde brukt timesvis på å sette opp perfekt treningsopplegg, trenere og progresjoner. Kjørte ALT av løp i starten og var kanskje oppe i 20-25 timer spilletid. Så blir jeg sparket ut etter 3. og 5. plass i pro-tour, 4 av 5 sponsor goals reached og masse "huge impact, sponsor extremely happy etc". Irriterende.

Hadde liksom alt klart for en syk 2009-sesong med Hagen, Løvkvist, Kirchen, Cavendish etc samt mine 2 signeringer Contador og Cancellara. :(

Noen som vet om en patch eller en bug eller fix eller et triks eller whatever som gjør at jeg kan gå fra 31.12-08 til 01.01-09 uten å få game over?

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Uten å drive så alt for mye reklame her, så vil jeg si til dere som ikke har skaffet spillet enda, at PCMNorge.no har for tiden flere konkurranser hvor man kan vinne en kopi av spillet...

Hva syns dere om den nye banesyklingsdelen? Jeg elsker å spille det online, da man får mer action, på kortere intervaller, enn når man spiller lange ritt.

Lenke til kommentar

Daniel89j: <a href="http://www.cyanide-studio.com/?rub=node&nid=529" target="_blank">http://www.cyanide-studio.com/?rub=node&nid=529</a> nyeste patchen

MartinF: Syntes det er ganske artig ja, særlig med 16 personer hvor en og en må forlate spillet

Vurderer å skaffe meg spillet, kan det anbefales?

Har du spilt noen av de tidligere versjonene? Beste versjon hittil. Jeg syntes det er kjempe gøy, men smaken er som baken

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Fant minimumskrava på PCMnorge.no

- A: Minimum spesifikasjoner

OS: Windows XP SP2/VISTA -Har Windows XP service pack 2

CPU: PENTIUM4 2.2GHZ / ATHLONXP 2200+ -Har Intel® Pentium® D CPU 2.8GHZ (2 CUPs)

RAM: 1 GB -Har 1792MB RAM

Video card memory: NVIDIA GEFORCEFX 5900 / ATI RADEON 9600 128 MB / Inter GMA X3100 -Har ATI Radeon Xpress 1100 med 256MB minne

Disk space required:6 GB -Har 244GB ledig plass

DirectX:9.0c -Har DirectX 9.0c

Endret av mutu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...