Wabby Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har sett litt på Jensen Air:Link 89300 men sliter med å finne detaljert informasjon om denne. PDFen Jensen har på hjemmesiden er tynn. Noen som vet om denne kan Bridge? Evt om dd-wrt og anne 3part software kan brukes dersom den ikke kan bridge by default? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bare plugg kabelen fra modemet ditt i en av LAN portene og ikke WAN portene, og slå av DHCP serveren så burde det fungere. Fungerer meg alle routere. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg tenker på bridging mellom to rutere. Har serverene mine i en bod og mellom leilighet og bod går en en 54Mbit bridge per i dag. Denne ønsker jeg å oppgradere WDS, you dig? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg tenker på bridging mellom to rutere. Har serverene mine i en bod og mellom leilighet og bod går en en 54Mbit bridge per i dag. Denne ønsker jeg å oppgradere WDS, you dig? Aha. Missforsto jeg. Beklager, men da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 DD-WRT støtter ikke Jensen. Hvis du har en annen type router i andre enden kan du vurdere client-bridge med DD-WRT. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 OK, så det som lar seg gjøre er å bruke en Jensen i den ene enden og en annen Wireless-N ruter i den andre enden som jeg kan flashe om til ww-wrt (Av type D-link, belkin, etc)? Grunnen til at jeg lurer er ikke pga jensen er så "fantastisk", men fordi jeg vurderer å kjøpe 1 - 2 stk via jobb. Takk for svarene! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) I client bridge vil du få et felles nettverk i begge ender av linken mot f.eks en Jensenrouter. Her er listen over routere som støttes. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices Selv har jeg DD-WRT i en Netgear WNR834b og denne er utrolig stabil ved bruk av torrents. Har gode erfaringer med Buffalo WHR-HP-G54 også som er 11G med veldig god rekkevidde. Endret 15. juli 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 I client bridge vil du få et felles nettverk i begge ender av linken mot f.eks en Jensenrouter. Her er listen over routere som støttes. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices Selv har jeg DD-WRT i en Netgear WNR834b og denne er utrolig stabil ved bruk av torrents. Har gode erfaringer med Buffalo WHR-HP-G54 også som er 11G med veldig god rekkevidde. Hei 89300 har støtte for AP, Point to Point bridge, Point to multipoint bridge og WDS. I disse dager kommer det en ny utgave av 89300 på markedet; 89300v2. Denne har i tilegg støtte for AP Client og Universal repeater. Vennlig hilsen Tor Tekniker - JensenScandinavia AS - Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Takk! Da satser jeg på å kjøpe 2 stk fra jobb og se om de gjør susen. Blir godt å pensjonere en 54mbit bridge som har overfør over 3TB siste 10 Mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå