General Musa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei, jeg har telenor internett og har valgt å ha eget modem, har nettopp kjøpt meg ett nytt linksys modem(am200) som jeg ikke får til å fungere. Har sjekket litt nærmere og ser at det står Annex a på modmet, kan det stemme at dette ikke vil fungere på telenors linjer? Prøvde å ringe brukerstøtte, deres svar var "vi har ikke peiling" og jeg ble sendt videre til betalsupport. Håper på mange bra svar! Magnus Endret 14. juli 2008 av general musa Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Saken løst, var i kontakt med linksys via "live chat". Jeg må ha Annex B modem. Forøverig fantastisk service linkys har. Magnus Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det var utrolig svakt av support å ikke vite at vi kun bruker annex B i Norge. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Nå er vel ikke telenor support direkte kjent for høy teknisk kunnskap, det ble repetert at de ikke satt på slik "hacker kunnskap" som jeg spurte etter:P men men, sånn er nå det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå