-iL- Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 True Blood Based on the popular 'Southern Vampire,' book series by Charlaine Harris, "True Blood" follows the adventures of a small-town cocktail waitress Sookie Stackhouse (who all her life was an outsider due to her gift/curse of being a telepath) and how her life is turned upside down when a member of the undead (the vampire race 'came out of the coffin' several years earlier) walks into her life one fateful night. Premiere: 7. sept. Etter å ha sett en screener av episode 1(?)/piloten, må jeg si jeg sitter med blandede følelser. Det føles som den har kjempepotensiale, men samtidig var det lange unyttige scenere, som forhåpentligvis blir klippet bort. Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 True Blood Based on the popular 'Southern Vampire,' book series by Charlaine Harris, "True Blood" follows the adventures of a small-town cocktail waitress Sookie Stackhouse (who all her life was an outsider due to her gift/curse of being a telepath) and how her life is turned upside down when a member of the undead (the vampire race 'came out of the coffin' several years earlier) walks into her life one fateful night. Premiere: 7. sept. Etter å ha sett en screener av episode 1(?)/piloten, må jeg si jeg sitter med blandede følelser. Det føles som den har kjempepotensiale, men samtidig var det lange unyttige scenere, som forhåpentligvis blir klippet bort. ' handler dette om å drepe vampyrer eller at hovedpersonen er en vampyr? likte godt Buffy men Angel mye bedre Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 handler dette om å drepe vampyrer eller at hovedpersonen er en vampyr? likte godt Buffy men Angel mye bedre uten å avsløre for mye, så handler det om waitressen Sooiki som er telepath (?), hun kan iallefall høre hva folk tenker. For noen få år siden ble vampyrer viden kjent i verden, og noen Japanske forskere klarte å lage syntetisk blod, som de lever av. Så vidt jeg skjønner er det mer hvordan verden opplever vampyrer og oppfører seg rundt dem, enn å drep-alle-onde-vampyrer som tidligere serier har hatt. Jeg skal definitivt følge med. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Waited for this one, will check it out. ;P vampyr serier er alltid forfriskende spør du meg ,skal sjekke den ut når jeg får tid. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg så første episoden i går,skal se nr.2 i dag... jeg synest den virket kjempe bra ,Denne serienhar stort potensiale Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 handler dette om å drepe vampyrer eller at hovedpersonen er en vampyr? likte godt Buffy men Angel mye bedre uten å avsløre for mye, så handler det om waitressen Sooiki som er telepath (?), hun kan iallefall høre hva folk tenker. For noen få år siden ble vampyrer viden kjent i verden, og noen Japanske forskere klarte å lage syntetisk blod, som de lever av. Så vidt jeg skjønner er det mer hvordan verden opplever vampyrer og oppfører seg rundt dem, enn å drep-alle-onde-vampyrer som tidligere serier har hatt. Jeg skal definitivt følge med. Angel var nok den ultimate vampyrserien for meg allefall..tok seg kraftig opp de to siste sesongene da det ble ett tema som fortsatte episode etter episode med en pangavsluttning! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Angel hadde jo noen av de beste seriesluttene som finnes spør du meg. Uansett ser jeg fram til flere episoder. HBO er også en grunn til at denne serien hvertfall er en serie man burde følge med på litt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Den som lagde denne illustrasjonen for True blood var kjempe flink:) Jeg er bare nødt til å si det..dette bilde er utrolig..hver gang jeg ser det tenker jeg Wow:) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nå er den første episoden ute, og nummer to kommet som preair. Må si jeg liker denne serien! Første ep var litt så-som-så, men etter den andre fikk man mer inntrykk av hvilken rettning serien tok. Endelig noe som er litt anderledes, har humor, og samtidig er overraskende blodig. Når jeg var ferdig med episodene, fikk jeg lyst til å sette dem på en gang til. Det er ikke ofte skjer! Litt uengasjerte clifhangers i slutten av episodene, men det kommer seg vel etterhvert. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Denne serien lever opp som er voksen utgave av Angel vil jeg si. Uansett så er det noe seerne liker. HBO gir den en ny sesong p.g.a. seertall. dDette er den første nye serien i høst som blir lovet en ny sesong. Å det bare etter to sendte episoder. Endret 17. september 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Klarte ikke mer enn 20 min av denne jeg.. Må kanskje gi den en sjanse til, men hovedpersonen bare irriterte meg. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hun ble litt mindre irriterende i andre episoden, Covn, så... Vet ikke helt hva jeg mener om serien. Har bestemt meg å se et par episoder til før jeg evt. kaster den til sides. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 helt enig folkens. Utrolig døll hovedperson. Desuten er serien k-j-e-d-e-l-i-g Jeg vil ikke bli minnet om hvor rednecks visse folk er i USA; VI VET DET! Nei dette minner om en dårlig såpe hittill iallefall. Gir den noen episoder til før den kommer på hylla. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Liker serien veldig godt. Men det glippet med fortenna til hovedpersonen er noe distraherende. Birger Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tja, kommer nok til å se noen episoder til, men holder ikke disse høyere kvalitet enn piloten, sier jeg nok takk og farvel til denne serien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Sitter med blandede følelser etter første episode. Introen var en ren klisjé, og hun dama i hovedrollen svært irriterende. Selve plottet forstod jeg ikke noe særlig av, men jeg klarte da å holde ut hele episoden. En og annen scene er meget bra, og den har potensiale. For min del avhenger alt av neste episode. Er den mye bedre ser jeg videre. Er det mer av det samme holder jeg meg til andre serier. Edit: Serien har potentiale, men jeg takler ikke hun dama som spiller hovedrollen. Hun må være en av de mest irriterende folkene jeg har sett (selv om hun var bra i X-Men), og resten av folkene er ikke stort bedre. Det ble nok med to episoder for min del. Endret 23. september 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Elsker det, veldig bra serie. Er på toppen med Supernatural og Heroes. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Elsker det, veldig bra serie. Er på toppen med Supernatural og Heroes. Troll innlegg? Hvis ikke hører jeg veldig gjerne en begrunnelse. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg synest serien begynte bra..men...e...den holdt ikke helt mål. men skal alikevel se noen episoder til før jeg ligger den helt fra meg Endret 8. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synest serien begynte bra..men...e...den holdt ikke helt mål.men skal alikevel se noen episoder til før jeg ligger den helt fra meg Jeg for min del har gitt meg, men samler opp episoder. Tar de frem bare på anbefaling fra noen i denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå