Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

True Blood

 

Based on the popular 'Southern Vampire,' book series by Charlaine Harris, "True Blood" follows the adventures of a small-town cocktail waitress Sookie Stackhouse (who all her life was an outsider due to her gift/curse of being a telepath) and how her life is turned upside down when a member of the undead (the vampire race 'came out of the coffin' several years earlier) walks into her life one fateful night.

 

Premiere: 7. sept.

 

Etter å ha sett en screener av episode 1(?)/piloten, må jeg si jeg sitter med blandede følelser.

Det føles som den har kjempepotensiale, men samtidig var det lange unyttige scenere, som forhåpentligvis blir klippet bort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
True Blood

 

Based on the popular 'Southern Vampire,' book series by Charlaine Harris, "True Blood" follows the adventures of a small-town cocktail waitress Sookie Stackhouse (who all her life was an outsider due to her gift/curse of being a telepath) and how her life is turned upside down when a member of the undead (the vampire race 'came out of the coffin' several years earlier) walks into her life one fateful night.

 

Premiere: 7. sept.

 

Etter å ha sett en screener av episode 1(?)/piloten, må jeg si jeg sitter med blandede følelser.

Det føles som den har kjempepotensiale, men samtidig var det lange unyttige scenere, som forhåpentligvis blir klippet bort.

'

 

 

 

 

 

handler dette om å drepe vampyrer eller at hovedpersonen er en vampyr? likte godt Buffy men Angel mye bedre :p

Lenke til kommentar
handler dette om å drepe vampyrer eller at hovedpersonen er en vampyr? likte godt Buffy men Angel mye bedre :p

 

 

uten å avsløre for mye, så handler det om waitressen Sooiki som er telepath (?), hun kan iallefall høre hva folk tenker.

 

For noen få år siden ble vampyrer viden kjent i verden, og noen Japanske forskere klarte å lage syntetisk blod, som de lever av.

 

Så vidt jeg skjønner er det mer hvordan verden opplever vampyrer og oppfører seg rundt dem, enn å drep-alle-onde-vampyrer som tidligere serier har hatt.

 

Jeg skal definitivt følge med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
handler dette om å drepe vampyrer eller at hovedpersonen er en vampyr? likte godt Buffy men Angel mye bedre :p

 

 

uten å avsløre for mye, så handler det om waitressen Sooiki som er telepath (?), hun kan iallefall høre hva folk tenker.

 

For noen få år siden ble vampyrer viden kjent i verden, og noen Japanske forskere klarte å lage syntetisk blod, som de lever av.

 

Så vidt jeg skjønner er det mer hvordan verden opplever vampyrer og oppfører seg rundt dem, enn å drep-alle-onde-vampyrer som tidligere serier har hatt.

 

Jeg skal definitivt følge med.

 

 

Angel var nok den ultimate vampyrserien for meg allefall..tok seg kraftig opp de to siste sesongene da det ble ett tema som fortsatte episode etter episode med en pangavsluttning! :)

Lenke til kommentar

Nå er den første episoden ute, og nummer to kommet som preair. Må si jeg liker denne serien! Første ep var litt så-som-så, men etter den andre fikk man mer inntrykk av hvilken rettning serien tok. Endelig noe som er litt anderledes, har humor, og samtidig er overraskende blodig. Når jeg var ferdig med episodene, fikk jeg lyst til å sette dem på en gang til. :p Det er ikke ofte skjer! Litt uengasjerte clifhangers i slutten av episodene, men det kommer seg vel etterhvert. Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Sitter med blandede følelser etter første episode. Introen var en ren klisjé, og hun dama i hovedrollen svært irriterende. Selve plottet forstod jeg ikke noe særlig av, men jeg klarte da å holde ut hele episoden. En og annen scene er meget bra, og den har potensiale.

 

For min del avhenger alt av neste episode. Er den mye bedre ser jeg videre. Er det mer av det samme holder jeg meg til andre serier.

 

Edit: Serien har potentiale, men jeg takler ikke hun dama som spiller hovedrollen. Hun må være en av de mest irriterende folkene jeg har sett (selv om hun var bra i X-Men), og resten av folkene er ikke stort bedre. Det ble nok med to episoder for min del.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...