Gå til innhold

Geniale Anime-er etter sjanger [Beta]


Anbefalte innlegg

lager liste, kom med forslag.

2 animeer i hver kategori,

endrer lista hvis noen kommer med bedre forslag,

men det kan bare være 2 under hver kategori,

spør hvis det er noe, og kom med forslag!!

husk også at det er en beta

og at når jeg har fått 2 animeer

på alle kategorier så adder jeg linker og sånt

Egnet for de litt eldre

Mnemosyne no Musumetachi

Wolf's Rain

(Gantz)

 

Passer for en hver smak

Code Geass Hangekyou no Lelouch

Death Note

 

Egnet for de litt yngre

One piece

Hunter x Hunter

 

Shounen

Hagane no Renkinjutsushi

Ghost in the Shell Stand Alone Complex: 2nd GiG

 

Shoujo

Haruhi no Yutsu

Byousoko 5cm

 

Senin

Monster

serei no moribito

 

Shounen-ai/Yaoi

[kom med forslag]

[kom med forslag]

Shoujo-ai/Yuri

[kom med forslag]

[kom med forslag]

Komedie

Sayonara Zetsoubou Sensei

Lucky Star

 

Komedie (ecchi)

Summomo mo Momomo

Bokustatsu Tenshi Dokuro-chan

 

Romance

Ef - A Tale of Memories

Kimi ga Nozomu Eien

 

Hentai

[kom med forslag]

[kom med forslag]

 

Mecha

Neon Genisis Evangelion

Gundam [dere for kåre hvilken som er best]

Spesielle anime-er

Kara no Kyoukai

FLAG

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soul Eater syns jeg er den beste Anime-en ute nå. Ganske ny serie, har bare laget ca. 20 episoder, er ennå ikke ferdig med sesong 1, men LOVER GODT. For dere som ikke har sett Soul Eater så se få sett det snarest mulig

 

 

One Piece overgår Naruto bigtime :new_woot:

Er enig, One Piece er kjempe bra.

Lenke til kommentar

20 eps er ikke lite=Þ men sry, soul eater kommer ikke med,poket-monter og one piece er bedre.

 

edit: etter litt gjenomtenking, soul eater er bedre enn poketmosnter..=Þ lol, nvm, lager en poll, si enten poket monster +1 eller soul eater +1, den som får +3 først kommer med=Þ

 

soul eater +1

 

currently:

soul eater=1p

poketmonster=0p

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar
Gult er ikke kult! Kan jo ikke lese det som er gult der X_X Og den betegnelsen "for de litt yngre" liker jeg ikke helt :p

 

Sånt som naruto og One Piece passer fint for de mellom 15-23 eller noe i den dur.

 

 

lol, nei vet=Þ marker det=Þ

 

naruto/one piece=veldig simpelt og som er leget med barn i tankene, derfor går de under den katagorien.

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

er den særlig romantisk da? adder den cuz det er tomt, men er ikke den mer plot-drevet? har ikke sett noe særlig av den selv da, så kan jo ikke argumentere...

 

edit: merker at det er mangel på jenter i denne tråden=Þ gi meg noe shoujo/yaoi/yuri!=Þ

og merker at det er mangel på pervoer også, trenger hentai=Þ

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

12 Kouki

Vision of Escaflowne

Haibane Renmei

 

Er noen av de som har gitt meg gode minner i nyere tid.

Hunter x Hunter er en av de seriene jeg synes gikk naruto en høy gang, men da muligens fordi serien tok ende før den dro ut altfor langt. Dog, den er noe slitsom å komme igjennom de første episodene på.

 

Seirei no Moribito likte jeg også godt, spesielt på grunn av lydsporet, men også karakterer og setting.

 

Bra at flag er nevnt. Monster er også bra, men jeg er personlig ikke helt fan av den.

Hvilken kategori du evt ville lagt overnevnte i er jeg usikker på, men tenkte bare jeg skulle dele mine tanker.

 

Forresten, min soleklare anbefaling under romance er Kimi ga Nozomu Eien, da god enhver god romance serie må ha drama :)

Endret av ayucon
Lenke til kommentar
12 Kouki

Vision of Escaflowne

Haibane Renmei

 

Er noen av de som har gitt meg gode minner i nyere tid.

Hunter x Hunter er en av de seriene jeg synes gikk naruto en høy gang, men da muligens fordi serien tok ende før den dro ut altfor langt. Dog, den er noe slitsom å komme igjennom de første episodene på.

 

Seirei no Moribito likte jeg også godt, spesielt på grunn av lydsporet, men også karakterer og setting.

 

Bra at flag er nevnt. Monster er også bra, men jeg er personlig ikke helt fan av den.

Hvilken kategori du evt ville lagt overnevnte i er jeg usikker på, men tenkte bare jeg skulle dele mine tanker.

 

Forresten, min soleklare anbefaling under romance er Kimi ga Nozomu Eien, for hva er ikke romance uten drama :)

 

hvorfor posta ikke du før?XD seirei no moribito er et must! og hunter x hunter er også en bra erstatning for pokemon!=Þ eien er en bra erstatning til kanon!(Y) de over der har jeg ikke kjennskap til, bare hørt navna en gizilion ganger, så... du må i så fall forklare nærmere=Þ

 

 

edit: hvor skal jeg sette inn moribito?XD er ikke plass... hm... hvor eller brude jeg sette den inna? den fortjener en plass

 

ny edit: flytta flag ned til special-sjangeren=Þ

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

elfen lied har ikke en plass der nei=Þ tsukihime må jeg innrømme jeg ikke har fått sett selv om jeg fikk hele i gave for noen uker sia, jeg skal få sett den i løpet av uke though;) men hvis du sier den er så bra kan jeg jo godt adde den hvis det er en åpen spot i kategorien du mener den passer i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...