Lakus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Heisann godtfolk!? Sitter her med Unreal Tournament, som viste seg å være like moro som de foregående i serien. Finner dog at Singleplayeren kan være litt kjedelig uten flere å spille med, å ser for meg at den er et rent helvete på Insane. Tenkte derfor at vi kunne fått noen her til å spille med. Post selvfølgelig om dere bare er up for en normal Multiplayer match også. Post gamertaggen deres, og når dere spiller så kan vi banke gørra ut av singleplayer/nettet! Skal vise dere en fin måte og poste gamertaggen deres på Gå inn på MyGamercard.net og skriv inn Gamertaggen deres i øverste rute, så får dere ett fint lite bilde dere kan plassere her i tråden. Litt lettere å se gamertaggen til hverandre på denne måten. Man kan også velge forskjellige utseende til bildene sine der, det ligger under "Select Theme" Min gamertag ligger i signaturen min, men poster bilde også: Endret 1. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det noe bra spill da? Kommer heller til å spille dette om ikke conquest moden til Bad Company blir rævva. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Perfekt tråd å spørre om det i?! Spillet er bra for de som liker rask og hektisk action. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 UT3 er genialt det ^^ Litt vanskelig sikting har jeg funnet ut, men det er vel en vanesak =P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Denne tråden tok jo helt av Men er det tre andre som har lyst til å kjøre igjennom campaign på Insane? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er med på den Lakpus! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Fantastisk BanAnus! Hadde ikke Niko dette også? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Japp japp, hvor mange kan spille over coop? Fett om vi kunne vært tre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Vi kan faktisk være hele fire Da er det altså rom til en til sammen med oss tre. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nice, det blir jo fett!! Fire stykk som skriker som små jenter når vi blir "knust" av AI i spillet Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 jeg kunne vært med jeg også har ennå til gode å runne dette. GT: Digital Fenriz Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde vært moro å spille mer UT3. Bare å sende invites, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Vi får se om vi ikke får til å kjøre sammen en gang da. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bumper denne jeg. Er med på online UT3 jeg, men er ikke god enda da jeg kjøpte spillet på mandagen og prioriterte og spille gjennom Gears 2 campain først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå