Gå til innhold

Fototreff i Stavanger (#3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hva dere gjorde på treff #1, men hva med å løpe gatelangs i Stavanger og skyte litt streetphotos?

Prøve å knipse de flotteste sidene av Stavanger by.

Jeg tror kanskje det flere henger seg på en bytur, enn en fjellferd - jeg vet ikke?

Kanskje det hadde vert enklere for flere å knipse litt by-bilder også når man er flere i lag. Jeg har i vertfall vondt for å dra frem kamera alene i Klubbgata.

Bare en ide. :)

Lenke til kommentar
Enig med at preikestolen blir for drøyt. Det merka vel dere som var med på søndag, at kondisjon ikke er det som står sterkest hos meg :p

Grimaser og å snu capsen frem og tilbake var nok mer din stil ja.

Edit: Angående bytur; blir litt vanskelig med publisering av bilder av folk uten lov osv osv.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Enig med at preikestolen blir for drøyt. Det merka vel dere som var med på søndag, at kondisjon ikke er det som står sterkest hos meg :p

Edit: Angående bytur; blir litt vanskelig med publisering av bilder av folk uten lov osv osv.

Skyt først og ikke spør etterpå :thumbup:

Lenke til kommentar

Skyt først og ikke spør etterpå :thumbup:

Støtter den. Det dem ikke vet har dem ikke vondt av.

Lenke til kommentar
Jaja greit når jeg får 70-200 objektivet da. Funker dårlig å ta snikbilder av folk med 50mm :p

Stemmer. 105mm for holde for min del. Men hva med å organisere noe i studio? Stavanger Foto for eks? eneste aber der er åpningstider.

Lenke til kommentar

Trenger ikke nødvendigvis skyte potretter. Folkemengder, Stavangerske motiver, bylivet i en kjent gate, bare ben(?), duer, stygge ferjer, en flott rygg.

Sålangt bildets hovedinnhold ikke er noe som gjør en person identifiserbar så er det ingenting å forutsette på streetphotos. Folkemengder (mer en 5?) til allmenn interesse er også innenfor lovens lange fot.

Refererer til denne tråden.

Lenke til kommentar
Trenger ikke nødvendigvis skyte potretter. Folkemengder, Stavangerske motiver, bylivet i en kjent gate, bare ben(?), duer, stygge ferjer, en flott rygg.

Sålangt bildets hovedinnhold ikke er noe som gjør en person identifiserbar så er det ingenting å forutsette på streetphotos. Folkemengder (mer en 5?) til allmenn interesse er også innenfor lovens lange fot.

Refererer til denne tråden.

Tror neppe at bilder tatt av fem mennesker eller mer tatt av en gjeng fotonerder for gøy er innenfor lovens definisjon av allmen interesse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...