Gå til innhold

Film: Filmer jeg har produsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slik at det er trailerne som er det ferdige produktet, eller kommer det fulllengde spillefilmer?

 

Uansett, så en del klipp fra andre filmer (Big Fish blant annet), skuffet...

 

 

 

På gone fishing mener du? er filmet i Devon UK den;) og regissert av Chris Jones. så må nok sjekke en gang til før du sier jeg driver med plagiat;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Alien vs Predator: Redemption Trailer

 

Tidvis for mørk, litt vanskelig for en som ikke kjenner til Alien Vs Predator fra før av på historie fronten. Gode effekter og animering men vekker veldig lite interesse for min del. Til tross for en veldig bra gjennomføring hadde ikke denne snurten noe effekt på meg, jeg hadde regel rett og slett ikke lyst å se filmen selv etter denne traileren.

 

Gone Fishing Trailer

 

Godt gjennomført produkt men igjen klarte det ikke helt å vekke min interesse. Det var teknisk godt gjennomført i mine øyne, kanskje litt feil å bruke slow motion når han fikk napp, syntes ikke den passet helt inn, men ellers teknisk godt gjennomført. Dog det kan være veldig godt teknisk gjennomført men vekke veldig liten interesse utenom det og dessverre faller denne også inn under den forklaringen.

 

"Børre" Teaser

 

"Fritt vilt" møter "The Grudge" møter "IT" følte jeg. En blanding av forskjellige elementer men jeg ble aldri noe skremt eller fikk frysninger av denne teaseren. Kanskje litt for åpentlyst hva som kom til å skje.

 

"Female Stigma"

 

Først, musikken falt ikke i smak hos meg, i mine ører var det en dårlig tekst akompanjert av middels musikk fremføring.

 

Filmen var ikke så aller verst men brukte for mye flash scenes og jeg kjente jeg fikk veldig fort vondt i øynene av å se på det og måtte et par ganger se vekk fra filmen fordi jeg klarte ikke flere slike scener. Teknisk var dette godt gjennomført og selve introen var godt laget og bra redigert inn i sammenhenget. Men etter at musikken startet følte jeg at den dro veldig mye i langdraget og viste alt for mye av det samme, nesten som et forsøk på å dra ut tiden.

 

Mine 2 cent :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...