jahas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Er disse å anbefale? ser de selges til 286,- på pixmania... hvordan er ellers disse SENNHEISER Hodetelefoner OMX 50 VC Street? Endret 5. juli 2008 av jj_89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 gode de. 180,- o mdu kjøper fra ebay, selgernavn stave84 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Bruker de hver dag, jeg synes de er kjempegode. Særlig bassen er tydelig og presis til øreplugger å være. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 gode de. 180,- o mdu kjøper fra ebay, selgernavn stave84 Har aldri bestilt derfra, og de er vel brukte? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke brukt nei, eBay er en skattekiste du bør snuse i, men vær obs på folk som selger falske varer (det er derfor Ødegård anbefaler å bestille fra stave84) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke brukt nei, eBay er en skattekiste du bør snuse i, men vær obs på folk som selger falske varer (det er derfor Ødegård anbefaler å bestille fra stave84) hmm, jeg skjønner ikke så mye av detta da. åssen finner jeg fram?:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ikke brukt nei, eBay er en skattekiste du bør snuse i, men vær obs på folk som selger falske varer (det er derfor Ødegård anbefaler å bestille fra stave84) hmm, jeg skjønner ikke så mye av detta da. åssen finner jeg fram?:S http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...52BSI%26otn%3D4 vær så snill å ikek spør hvordan du bestiller fra ebay - de har diger nybegynnerguide på siden Endret 5. juli 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke brukt nei, eBay er en skattekiste du bør snuse i, men vær obs på folk som selger falske varer (det er derfor Ødegård anbefaler å bestille fra stave84) hmm, jeg skjønner ikke så mye av detta da. åssen finner jeg fram?:S http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-New-Sennheis...id=p3911.c0.m14 Her kan du trykke på Buy Now, men først må du lage en konto hos eBay, i tillegg trenger du PayPal, hvis du ikke har det fra før av (alt dette blir du guidet igjennom så det er ikke noe problem). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå