-Metallica- Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Leita etter prisen på CoD 4 på prisguiden og såg at EL-land, Amentio og Meeter selde CoD 4: Collectors edition for 54 kr. Lurer sterkt på kva dette er? Link Endret 6. juli 2008 av -TB-Raiden Lenke til kommentar
Sir-Cmon Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dette må eg sei var merkelig. Så billige spel er noko eg ikkje kjem over så ofte. Dessutan funkar ikkje linkane. Her er det ugler i mosen Lenke til kommentar
-Metallica- Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Ingen som veit kva dette er? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Gjekk inn på Amentio. Der viser spelet som mange andre produkter dei har, uten bilde og tekst, så skulle tro at det var reelt? Edit: Gamestop har spelet til $59,99, så kanskje kan det vera eit kjempetilbud... Edit2: El-land blir billigast med 148,- inkl. frakt. Endret 5. juli 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Bestiller fra El-Land og ser... El-land og amentio har jo helt lik layout og slikt i butikken. Lukter samme greia her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Fikk mitt CoD4 CE fra Komplett ifjor. Kosta 550,-, og det er en av de beste spillhandlene je gjorde ifjor! (kjøpte mange spill ifjor.) Lenke til kommentar
-Metallica- Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) la meg høyre korleis det går med kjøpet Endret 5. juli 2008 av -TB-Raiden Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Bump. Billige spill liker vi. Noen som har bestillt denne og fått ordrebekreftelsen? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dersom disse folka ikke har postoppkrav... så er det lureri. Når de er så billige MÅ postoppkrav vær et alternativ for at jeg skal tørre å stole på dem. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Amerntio.no er jo en seriøs nettside da.. Endret 6. juli 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 De har nok glemt og slenge på en null Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg la spillet i handlekurven på www.meeter.no, og tenkte at dette var kanonbillig. Men like før jeg skulle bekrefte ordren kom prisen opp i 245,- , så da gadd jeg ikke allikevel. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg la spillet i handlekurven på www.meeter.no, og tenkte at dette var kanonbillig. Men like før jeg skulle bekrefte ordren kom prisen opp i 245,- , så da gadd jeg ikke allikevel. nja 245 er vell ikke en så dårlig pris. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Muligvis et dumt spørsmål, men hva er forskjellen mellom standard og collector's edition? Finnes collector's edition også til PC? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg la spillet i handlekurven på www.meeter.no, og tenkte at dette var kanonbillig. Men like før jeg skulle bekrefte ordren kom prisen opp i 245,- , så da gadd jeg ikke allikevel. nja 245 er vell ikke en så dårlig pris. Nei kanskje ikke, men jeg har spillet på PC. Tenkte bare å kjøpe det på xbox 360 siden det var såpass billig, men når det kom opp i den prisen trakk jeg meg, da jeg som sagt har det på PC. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Muligvis et dumt spørsmål, men hva er forskjellen mellom standard og collector's edition? Finnes collector's edition også til PC? Collector`s Edition inneholder litt mer enn bare spillet. Finnes også i PC-versjonen, men siden det heter Limited Collector`s Edition, så vet jeg ikke om man får tak i det. Eller kanskje de skriver det bare for å få folk til å være kjappe å kjøpe det Bonusdisken; Hvis du liker å se og høre litt om hvordan de lager spillet og denslags så er det absolutt å anbefale. I tillegg er det flere timer med dokumentar om SAS. Noe har du helt sikkert sett på Discovery/National Geographic, men også det er meget severdige videoer. Lenke til kommentar
Tarje Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Noen andre som benyttet seg av tilbudet til el-land? Jeg gjorde det, og var nettopp på postkontoret og hentet pakken min. Åpnet pakken og fant denne til min overraskelse: Case Logic TBC1. Den var forøvring sendt fra norek via mobilland.no Sendte en mail til el-land, men får vel ikke noe svar før i morgen. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har du kjøpt et spill og fått en kameraveske? Lenke til kommentar
Tarje Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) ja, bestilte Call of Duty 4 CE. Akkurat nå la jeg merke til at det sto (TBC1) etter produktnavnet på linken. Har jeg fortsatt krav på å få Call of duty, som i handlet i god tro på at det var et kjempetilbud på et kjempespill? Endret 10. juli 2008 av Tarje.er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå