Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Min ALL TIME favorittvideo på YouTube: Er oppe i 461 jeg nå. Noen her som har noe å si om dette? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Gratis klemmer? so what! Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Min ALL TIME favorittvideo på YouTube: Kan du fortelle meg hvorfor dette er din "all time favorittvideo"? Endret 2. juli 2008 av yekcoh Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Min ALL TIME favorittvideo på YouTube: Er oppe i 461 jeg nå. Noen her som har noe å si om dette? Bra video det der. =D Jeg selv sparer meg for de utallige timene de folka dær har stått der og gitt klemmer til folk. Har litt bedre ting å gjøre. =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg selv sparer meg for de utallige timene de folka dær har stått der og gitt klemmer til folk. Har litt bedre ting å gjøre. =D Noe som er bedre enn å glede andre på en sosialintim måte? Finnes vel ikke :S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fetteren til en kompis av meg gjorde det der i Karl Johanns gate i Oslo^^ Ser litt morro ut da Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg synes hele greia virker noe snålt. Mulig fordi jeg har aldri har opplevd det i RL. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Har selv vært med på dette en gang via forumet, og truffet på ett par gjenger som deler ut klemmer.... Synes det er koselig og se smilene til folk vi møtte på jeg Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 var i oslo for ca en måned sia og da var det en gjeng med emoer som for rundt med plakater om free hugs. var litt for spesa for min del Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Guu så skjønne og kreative. Glad i klemmer, jeg ^^ "Make peace, not war!" Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Min ALL TIME favorittvideo på YouTube: Kan du fortelle meg hvorfor dette er din "all time favorittvideo"? Fordi det er fantastisk konsept basert på å spre glede og nestekjærlighet. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Min ALL TIME favorittvideo på YouTube: Kan du fortelle meg hvorfor dette er din "all time favorittvideo"? Fordi det er fantastisk konsept basert på å spre glede og nestekjærlighet. Må være veldig enig der:D jeg begynnte med litt sånn ok what the ??? men 1min ut i filmen smilte jeg og stoppet ikke.. genial Film og flere folk burde gjøre sånt... selv veldig gla i klem og klemmer vennine mine mere en normalt tror jeg etter hva som er "standar" Men det at de "bannet" det :X ok ? men bra film og burde være flere som han Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Det er jo bare å være som han, det Ikke noe i veien for å ta med egne plakater og et par venner og dele ut klemmer sjøl. Jeg skal gjøre det for tredje gang til helga \o/ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg synes det er lame. Endret 3. juli 2008 av DNA Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Free hugs er... kos Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Free hugs? Om det er ei heit dame, javel, noe annet hiver jeg meg på det DNA mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Fantastisk film. Synes sånt er helt konge. Det er nok mange som får dagen reddet av en slik klem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Har arrangert/vært med på Free Hugs før selv. Er ufattelig koselig, og de smilene du får av folk som vil ha klemmer er noe penger ikke kunne kjøpt, for å si det sånn. Det er helt utrolig deilig, og klemmer gjør deg glad. Alle som har muligheten burde være med på Free Hugs, og de som ikke er med, burde løpe de som arrangerer det i møte og få klemmer av alle som en. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Koselig video Jeg synes det er lame. var i oslo for ca en måned sia og da var det en gjeng med emoer som for rundt med plakater om free hugs. var litt for spesa for min del Så tøffe dere er! Spæisa og leime æssa! :!: Endret 4. juli 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Det er jo bare å være som han, det Ikke noe i veien for å ta med egne plakater og et par venner og dele ut klemmer sjøl. Jeg skal gjøre det for tredje gang til helga \o/ *klem* Fantastisk film. Synes sånt er helt konge. Det er nok mange som får dagen reddet av en slik klem. Ja, hørte om en som bestemte seg for at livet var så jævlig at han ville begå selvmord om ikke noen viste omtanke for ham før han kom til brua han ville hoppe fra. Nå forventer vi at han fikk en Free Hug som reddet ham, men uheldigvis var ikke det tilfellet så er sikker på at det du sier er sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå