Gå til innhold

En (u)skarp uke - dag 7 (06.07.08)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nede på havna idag også, og skarphetstreningen gikk igjen på manuell fokus, idag sammen med min 30år gamle telezoom (70-210). Dagens bilde ble plukket ut blant flere jeg var fornøyde med, men etter å ha oppdaga litt småplukk med de andre (uten noe garanti at det ikke er det på dette) velger jeg dette bilde av fortøyninger bortover havna.

post-107204-1215371887_thumb.jpg

70mm

f:/4

jpg uten redigering

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

Ganske skarp forgrunn, uskarp bakgrunn og egentlig stod rosen i altfor mye sol

(Lav kveldssol: Shooting Date/Time 06.07.2008 19:41:25)

The Dark Lady (Austinrose)

post-92574-1215373255_thumb.jpg

1/100, f/6.3, 60mm, ISO 100

Canon EF-S60mm f/2.8 Macro USM

RandiA

Lenke til kommentar

Fant et bilde fra søndags ettermiddag som jeg syns kan brukes som mitt siste bilde denne uka. Dette er min 8-årige nevø. Syns det kameraet passer godt til hendene hans. Og uskarpt handlet jo om å holde stødigt, så da tenkte jeg at dette illustrerer at det må øvelse til.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fulgt opp denne utfordringen som jeg ønsket. Mye ferieforberedelser, familie og annet som tar fokus bort fra det som er viktig her i livet (sukk - ;))

Det ble en liten runde i gamle kulturlandaskp denne siste kvelden. Dette får bli mitt siste bidrag i denne utfordringen, og det blir nok også bildet som inngår i galleriet.

post-79427-1215391505_thumb.jpg

God sommer til alle!

Det blir 10 dager i Italia på meg fra onsdag hvor temaet er Sikkerhet (ja, og litt italiensk rødvin, selvsagt...)

- Rams

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...