tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Her legger vi inn bildene for dag 6 i foto-dugnaden En (u)skarp uke - lørdag 5. juli 2008. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken. Lykke til Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Dagen foto-tur ble avbrutt av kraftig uvær, men jeg rakk å fange deler av det. 1/400s, f/8, 70mm, ISO 400 EOS 30D + Sigma 17-70mm. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Mye uskarpt og litt skarpt…….. Pelargonium zonale: Raspberry Ripple 1/20, f/5, 60mm, ISO 200 Canon EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har en uskarp tatt lørdag kveld, Ble dårlig deltakelse fra meg. Men noen er jo bedre enn ingen. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Etter fri på fredag fikk jeg en tur i går. Turen gikk ned i havna, og det er faktisk utrolig hvor mange motiv som åpner seg nede ved havet. Hadde etpar jeg likte fra lørdagen, men bildet jeg velger fra lørdag er bildet av et hushjørne på en av "bodene" nede ved havna. Kanskje litt mørkt, men syns selv det gir fine farger. Skarphetstreningen for denne dagen gikk på manuell fokus. På dette bildet ser det kanskje ikke helt bra ut? Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Beklager at bildene kommer sent, men jeg har vært uten nettilgang. Dag 6. En skarp sving.. Men litt for skarp kanskje, burde fått frem litt mer uskarphet for å få litt mer følelse av fart. Men det var veldig skarp sol, og det ble ikke så mye bedre av det. Et gråfilter hadde kanskje hjulpet noe for å få lenger lukkertid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det var fine bilder du hadde for denne uken,EiSvIn. Tror jeg likte dette for dag 6 best jeg. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå