tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Her legger vi inn bildene for dag 3 i foto-dugnaden En (u)skarp uke - onsdag 2. juli 2008. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken. Lykke til Tom Endret 30. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Fortsetter litt med denne blide blomsten jeg. Har ikke fokusert særlig på portrett av mennesker, det har gått i planter. Fant ut jeg ville øve litt her også. Har brukt stativ, og min noe ubrukte blitz Canon Speedlite 430EX Skarp forgrunn - uskarp bakgrunn 0.6, f/4, 60mm, ISO 100 Canon EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 3. juli 2008 av RandiA Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) dagens uskarpe og "skarpe". prøvde meg med lang lukker tid med veien. tok bildet i speilet slik at den bilen som stod stille ble grei. og bussen blei uskarp. Endret 2. juli 2008 av sttrons Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå blir jeg vel beskyldt for å etterape sttrons, ettersom jeg også har et uklart kjøretøy ... 1/40s, f/4, 50mm, ISO 200 Men det var det mest interessante (minst uinteressante?) bildet jeg fikk tatt i dag. Fikk i hvertfall testet ut bruk av monopod. Tom Lenke til kommentar
Philo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fotballsparking på jobb endte med ball i elva Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ...og da har jeg levert 3, og er kvalifisert til Galleritråden. Nå er det bare vente til det gode motivet finner meg. - Rams Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hva er det med rust som vi liker så godt? Rust gir så mange nydelige motiver, når jeg da så denne bommen måtte jeg stoppe opp. Var veldig usikker åpå hvilket bilde jeg skulle poste for denne dagen, men velger å poste den som man ser mest av. Den med best kontraster. Bommen blir kanskje litt vel fremtredene menmen. Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har lenge hatt en ide om å ta noen pinhole-makro bilder. Dette fordi pinhole ikke har noen nærgrense og uendelig dybdeskarphet. Dessverre er det vanskelig å få pinhole bra på speilrefleks, og mitt aluminiumsfolie pinhole er ikke helt topp. Men det var min utfordring den dagen. Blomsten er en smørblomst, så forstørrelsen er vil litt over 1:1 1 s iso 200 F/veldig mye Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Beklager at bildene kommer sent, men jeg har vært uten nettilgang. Dag 3. Kanskje litt kjedelig, men et forsøk på å komponere noe ut av noen steinblokker. Skriver seg neppe inn i fotohistorien, men illustrerer vel skarphet greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå