Oljens Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tatt med Fuji F100fd, iso 400, 1/150s, f5,1, 140mm: Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg liker godt idéen, men jeg synes du har ikke har klart full pott. Det er et udefinerbart område mot høyre som jeg da tenker på. Utover det er ikke akkurat de skyggene så interessante å se på. Men jeg liker at du har lagt trestammen diagonalt. En god start. Mvh Luze Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 fin bruk av dypdeskarphet, men ellers ikke et veldig bra bilde. men noe som sikkert ikke er din feil, men motivet. synes du har gjort et greit bilde, med tanke på hva du har tatt bilde av, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fin bruk av struktur, lys og skygge. Skyggene pirrer fantasien min litt. Fristende å dikte historier rundt dette motivet. Men jeg føler at bildet kunne ha godt av litt mer etterarbeiding. Svarthvitt og litt korn for å gjøre det mer mystisk kanskje? Enten det, eller en ekstrem skarphet, for å dykke dypere i strukturene. Sånn som du presenter bildet, faller det litt mellom to stoler. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Skyggene pirrer fantasien min litt. Fristende å dikte historier rundt dette motivet. Enig. En av skyggene minner meg om djevelen. Men jeg føler at bildet kunne ha godt av litt mer etterarbeiding. Svarthvitt og litt korn for å gjøre det mer mystisk kanskje? Enten det, eller en ekstrem skarphet, for å dykke dypere i strukturene. Sånn som du presenter bildet, faller det litt mellom to stoler. Finnes ikke mer skarphet å hente(iso 400 med kompakt). Kom gjerne med forslag til alternativ presentasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå