Gå til innhold

There is a new hero in town!


ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt og godt utført. Fin lyssetting og komposisjon. Teknisk bra. Men når vi nå først skal etterligne superheltene, og lage en spidermanetterligning, kunne humoren kanskje sittet enda løsere. En litt kvapsete kvinne kanskje?

 

Men et flott stykke arbeid, det er det.

Lenke til kommentar

Ikke så gale egentlig. Liker konseptet og utførelsen er ikke så dum, men om jeg skal påpeke ting du kunne ha forbedret og som hadde gjort bilde utsøkt..

 

- Modellen burde stått i en mer symetrisk stilling, ser litt rart ut med hans venstre skulder i forhold til den høyre

- Kanskje litt hardere skygger på personen?

- Hadde du klart å fremheve skyggen som modellen lager kunne det blitt rått

 

:)

Lenke til kommentar

Det blir for stor kontrast mellom toppen og bunnen av bildet, som skulle vært make. Men du prøver deg i alle fall på noe bevisst her, og det skal du ha applaus for. Det er ikke ofte vi ser bilder som er gjennomtenkt som dette, og det gjør meg glad å se noen gidde å legge energi inn i bildene sine.

Lenke til kommentar

Lyssettingen er stort sett ok, men jeg synes at skyggen på magen går vel høyt opp, hvis du forstår hva jeg mener. Ikke misforstå, jeg har ikke noe behov for å se hele skrittet, men skyggen går nesten helt opp til solar plexus :)

 

Bare flisespikking, dog..

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...