Gå til innhold

29/06 - xbox360 til 990,-

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg kom over dette tilbudet på deal.no.

Hvor man får en xbox360 arcade for kun 990.

Tilbudet gjelder kun idag, og det er rundt 50 igjen.

Bare et lite tips hvis du tenkte på å kjøpe deg en.

Veeeldig billig, kjøpte 2 stk selv til noen venner!

Koz

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg bare en Arcade til prisen som er nå før det blir borte, er ikke vits å bruke pengene på Elite for å være ærlig, og kjøp deg bare en 20gig vedsidenav, penger spart er det uansett. Så slå til om du har planer om å kjøpe.

Lenke til kommentar

Netopp bestillt + en 20GB hardisk(bare 400kr, hvorav de tar 800-900kr på andre butikker)

Jeg klarte å overtale foreldrene mine til å kjøpte det til meg som tidlig brusdagsgave siden den ble så billig(Premium koster jo 2300+)

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Har du sett, min er til pakking nå står det, så det er greit, men jeg finner verken Xboxen 360-en til 990kr eller hardisken til 400kr på deal.no lengere. Utsolgt? Eller er de bare ferdig med tilbudet?

Jeg kan skjønne at de 7 hardiskene kan ha blitt solgt, men 50+ xbox 360-er på en dag? =/

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

fikk bestilt min i går og den er til pakking. kan skjønne at 50+ ble revet vekk i går da det var et sers godt tilbud :)

nå spørs det bare om deal.no virkelig har konsollen inne og ikke på fjernlager, krysser fingrene

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
fikk bestilt min i går og den er til pakking. kan skjønne at 50+ ble revet vekk i går da det var et sers godt tilbud :)

nå spørs det bare om deal.no virkelig har konsollen inne og ikke på fjernlager, krysser fingrene

med tanke på at de er til pakking, og altså ikke stoppet på "Ikke på lager - Bestilt", så vil jeg tro den blir sendt rundt 4-5 tiden i dag. :)

*EDIT: Noen andre som ikke fikk sin sendt i dag? =(

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Hey, dette går jo faktisk ganske raskt :)

Er jeg heldig så får jeg henta den i dag, hvis ikke, så får jeg henta den i morgen tidlig en gang ^^

02.07.08 14.21 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

01.07.08 20.46 VIDERESENDT 0024 OSLO

01.07.08 16.21 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...