jojodude Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hei. jeg har lenge hatt lyst til og mode/lage mit eget kabinett, men har ikke hatt noe penger til det, men nå har jeg fåt tak i et kabinett. Det er et maxi tower, merket er chieftec dragon maxi tower. Den ene kabinettdøra er lit kjert i men det får bare gå. har ikke så utrolig mange ideer om hva jeg skal gjøre med det, men skall bli mye neon og lakert i hvertfall:P Endret 27. juni 2008 av jojodude Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Fått laget en komentartråd YEAH Gi meg ideer, jeg har ikke så mange av de selv enda. Alle komentarer her Skall få lasta opp noen bilder av selve kabinettet i dag også Endret 27. juni 2008 av jojodude Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Endelig fått tatt noen bilder av kabinettet Nå er det bare og leke seg lit med SketchUp, og legge ut noen bilder av de og:) Men hadde vært veldig fint om dere kunne kommet med noen forslg, har ikke så mye selv enda se Endret 27. juni 2008 av jojodude Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) har fikla litt i SketchUp og laga kabinettet og san jeg har planer og det skall bli hittil:D Har tengt og ha rød neon nede og blå oppe siden det er "2 etasjer" i kabinettet, men jeg klarte ikke få til neon effekt i SketchUp. Endret 27. juni 2008 av jojodude Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har tatt en nermere titt på kabinettet skrudd det fra verandre og sett ossen det var, her er bildene. Harddisk kabinet, men et feste for vifte som skall sitte der. Her har vi harddisk kabinettet i sin retmessige plass. Det er allt som jeg skrudde ut av kabbinettet i deler. Forsiden av kabinettet, utrolig enkelt og ta av, men sitter godt på kabinettet. Strømforsyninga og noen andre deler til festinga av strømforsyninga og alle de utalie cd/dvd-rom plassene. Sanne klips for festing av vifter igjen, utrolig hendige, og noe somm også satt inni kabinettet som jeg ikke veit helt hva er. En san klips til vifta, der glir en 80mm rett inn. Strømforsyninga plasert godt inni kabinettet. Dette er den saken jeg sa jeg ikke viste hva var, men tror det er noe for og samle ledninger. Kabinettet er ikke så fint uten kledninga på x) her ser du viftegrillene på forsia da. sann det var de bildene^^, Endret 28. juni 2008 av jojodude Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Trenger ideer her folx! KOMENTARTRÅD skal få kjøpt noe lak snart, men har ikke lyst till og bruke såå utrolig mye penger på prosjektet, så får søke på sponsor også;D Lenke til kommentar
jojodude Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Har hatt mye og gjøre de siste dagene så har ikke fåt kjøpt noe lakk enda-.- men har søkt Netshop om spons til neon og vifter og sant, håper jeg får det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå