Soles Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kjøpte et Asus CROSSHAIR hovedkort som ikke støtter AMD Phenom. Jeg tviler på at BIOS godtar AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core 2.5 GHz Hva skal jeg gjøre ? Kan man brenne Crosshair BIOS version 1103 på cd & oppgradere BIOS via cd når jeg starter pc etter at alt er koblet opp ? Trenger hjelp før pc delene ankommer til meg Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 En enkel måte å ordne dette på er å bruke angrefristen Da kan du heller bytte kortet i et annet kort. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Angrefristen er gått ut står at(Ordre som vil leveres snart) Komplett mente hovedkorte skulle starte opp i BIOS uten noen problemer, men hvis det ikke gjorde det så kunne jeg prøve bruk ei cd og flashe BIOS elr sende det til dem så kunne dem modifisere HK. Får vell håpe på det beste da Hvis ingen andre her på forumet har noe tips ? Lenke til kommentar
ceidsaune Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Angrefristen varer i to uker etter at du har mottatt varen, så det at ordren leveres snart betyr ikke at angrefristen har gått ut;) Lenke til kommentar
Soles Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Fant et annet innlegg Funker en AMD quad core prosessor på Asus crosshair? Får vell kansje sende det i retur når det ankommer på posten med en gang jeg har fått pakken Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 nyere asus hovedkort har vel ez-flash tror jeg. da putter du den nye bios'en på en flashdrive og flasher bios via programmet i bios dette har jeg da aldri prøvd selv, bare hørt fra andre Lenke til kommentar
Soles Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Menne gidder ikke og plages med dette såe har bestilt i stede et Gigabyte GA-M750SLI-DS4, nForce 750a SLI Hovedkort som har support for AMD Phenom. :!: Peace out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå