Kiwi-Kun Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Her kan du poste alle eventuelle kommentarer, ris samt ros til mitt prosjekt. KLIKK!!! Endret 29. juni 2008 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg vil bare si lykke til meg prosjektet og hvis du noen gang skal selge det så ville jeg vært førstemann til mølla Er en innmari stor anime-fan selv og Lucky Star er jo bare morsomt Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg trodde du mente Conan, i gamle tegneserier om conan, husker jeg at noen skrev konan en gang iallefall. Konatacase, høres bedre ut synes jeg. Selv om det ikke er forkortet, har jo ingenting med saken å gjøre det da men men. Lykke til! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ser vanskelig ut :0 Lykke til Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Kommer nok til å bli en utfordring, men jeg er født for utfordringer! =D Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har du tenkt noe videre på dette, eller? Det har gått over en måned siden du opprettet tråden nå. Hadde kanskje vært bedre å vente til du var helt sikker på at det var noe du kunne/ville gjennomføre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå