EmmJay Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Med en gang det skjer noe på utvikler Blizzards nettsted, starter spekulasjonene. Hva er på gang nå? Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Diablo 3: The Ice Age. 8D (Litt mindre grimt & necro enn THE SIN WAR etc., men...) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Helvete er det motsatte av Himmelen. * Helvete = Slemme folk, masse ild. * Himmelen = Snille folk og masse is? Diablo = Foregår på jorden. Diablo II = Store deler foregår i Helvete. Diablo III = Store deler foregår i Himmelen? Hm... Endret 23. juni 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 "Verden venter også på en oppfølger til Diablo 3" De venter på en oppfølger til Diablo 2. Og det er ikke et skjermbilde fra WotLK, det er fanart elns. Lenke til kommentar
ErlendKanne Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Blizzard har jo tidligare og spøkt med "Når helvete fryser over" i forbindelse med Diablo 2... Fingers crossed! Noko er innpakka i isen der... Dette BØR vera Diablo3! Isen er sikkert for å avlede tankane mot WotLK. :D:D Endret 23. juni 2008 av ErlendKanne Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Enda både Diablo 3 og Wrath of the Lich King kansje var det mest logiske å tenkte på, var det som slo meg først at det var at det var krystall miniralene fra Starcraft, så kansje dette betyr at vi får høre release datoen til Starcraft 2? Endret 23. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Blizzard er svære, men de er neppe svære nok til å ha så mange baller i luften med wotlk og ny sc på gang. Så hvis man dropper ønsketenkingen så skjønner man fort at det ikke er diablo3. Lenke til kommentar
Ludo_ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Enda både Diablo 3 og Wrath of the Lich King kansje var det mest logiske å tenkte på, var det som slo meg først at det var at det var krystall miniralene fra Starcraft, så kansje dette betyr at vi får høre release datoen til Starcraft 2? Det er jo like enkelt å tenke det som det å tenke på WOTLK - enten så overrasker de oss eller så gjør de ikke det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Spør du meg er det like sannsynlig at det er is i helvete som flammer, for det er et sant helvete når det blir mange blå Anyway, blir spennende å se, og håper jo selvsagt på Diablo selv om det er høyst tvilsomt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Helt til venstre på bilde er det en sirkel med noe som ligner på en krok og en nøkkel inni vis dette sier noen noe, kan tenke meg det bare er lagt til for å lage diskusjon. Det ser også ut som det er en slags Is tunnel med et skarpt lys i enden. Who knows? Blizzard er jo et ganske "kaldt" navn fra før av. Edit: Når jeg tenker meg om ser det mer ut som man ser opp i et is "tak" altså at man er fanget og når man ser opp kan man glimte litt lys. Endret 23. juni 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så var helvete for vikingene et kladt og isfylt sted. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Blizzard har jo tidligare og spøkt med "Når helvete fryser over" i forbindelse med Diablo 2... Håper det Koste meg med Diablo 2 Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kan jo hende at de skal fortelle at Diablo 3 skal legges på is? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Hmm, ser jo tydelig at det er runer involvert her... Litt invert og levels og vips det ser plutselig ont ut. Endret 23. juni 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
KVK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er vel liten tvil om at det er WotLK det er snakk om.... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Oppdaget akkurat at det har kommet en ny patch til LoD (1.12a), den første på nesten tre år. En patch til et sju år gammelt spill under to uker før Worldwide Invitational (den kom 17. juni) gir mer vann på ryktehjulet. Patch'en har derimot få nyheter: noen OpenGL-fixes og støtte for spill uten CD. Kan man anta Blizzard vil at D2-fans skal varme skikkelig opp før D3? Update: I følge Diablofans.com vil D2 og LoD snart bli tilgjengelig i nedlastbar versjon. Sånt skjer ikke uten at D3 er på vei... Endret 23. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så var helvete for vikingene et kladt og isfylt sted. Joda, du har rett.. KVK: Ingen tvi? Det er faktisk stor tvil ettersom den norrøne religionen har Valhall, og et eller annet rart namn på helvete.. Valhall: Som himmelen, bare at man må gjøre seg fortjent til å komme dit (tror jeg.. Jeg husker ikke helt alt, men det er noe i den dur) <insert norrønt name for hell here>: En skrekkelig kaldt sted.. Faktisk så lurer jeg på om de litt mer overtroiske og eldre på Island faktisk også tror det! Men neimen om jeg vet det for sikkert.. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 vikinghelvete= Niflheim er det ikke? Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Legg dog også merke til at diablo3.com er for tiden utilgjengelig. Det er ikke mange dagene siden url'en fortsatt ledet til diablofans.com ... Mulig det er ønsketenkning men jeg synes virkelig vi fortjener en oppfølger snart Eller ihvertfall litt info. Kommer det noen gang eller er franchisen lagt på is? Uansett, føler ikke art'en på framsida henger på greip med Diablo. Den er i samme stil som mye starcraft art jeg har sett. Også warcraft når jeg tenker meg om. Litt for cartoonish rett og slett. Lenke til kommentar
berntys Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 eg for min del håpe at dei seie noke om ka tid dei sleppe ut star craft 2...men eg tvile på at dei sleppe ut både star craft 2 og wotlk samtidig...så kem komme først??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg