Garegaupa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei, folkens! Eg sit her og prøvar å få Citrix ICA Client til å fungere under Opera 9.5 i Windows Vista. Dette er visst ikkje noko som går av seg sjølv, og etter litt leiting på nettet så har eg funne fylgjande løysing på http://plugindoc.mozdev.org/windows-all.html#ICA: Citrix ICA ClientVersion: 10.200 The Citrix ICA Client installer detects Mozilla Firefox, but not SeaMonkey or Opera. The plugin is automatically installed for Mozilla Firefox. To install the plugin for SeaMonkey or Opera, copy the following files to your browser's plugins folder: icaclobj.class cgpcfg.dll cgpcore.dll confmgr.dll ctxmui.dll icafile.dll icalogon.dll logging.dll npican.dll pscript.dll sslsdk_b.dll tcppserv.dll Then create a folder named resource in your plugins folder, and a folder named en inside it, and copy the following files to the en folder: ctxmuiUI.dll icalogUI.dll logginUI.dll npicanUI.dll sslsdkui.dll Problemet er berre at eg ikkje finn tre av desse filene, nemleg logging.dll, pscript.dll og logginUI.dll, verken i Citrix-mappa eller ved hjelp av søk i Windows. Er det nokon andre som har erfaring med å få dette til å fungere i Opera som kan gje meg nokon vink her? Alt fungerer for øvrig greitt i Internet Explorer. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kansje de ligger i plugins mappa for firefox eller lignende? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Firefox har eg ikkje installert, så ei slik mappe har eg vel ikkje på PC-en? Eller misforstår eg kva du meiner no? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 jeg vet dette kan virke som en teit løsning, men prøv å installere firefox, så den pluginen til firefox, og se så om du finner de aktuelle filene Lenke til kommentar
Neo(6) Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Dette fungerte for meg med Opera 9.63. Eg kopierte fylgjande filer frå Firefox sin plugin-foldar (C:\Programfiler\Mozilla Firefox\plugins) over i Opera sin plugin-foldar (C:\Programfiler\Opera\program\plugins). cgpcfg.dll CgpCore.dll confmgr.dll ctxlogging.dll ctxmui.dll ICAClObj.class icafile.dll icalogon.dll Microsoft.CV8.CRT.manifest msvcm80.dll msvcp80.dll msvcr80.dll npicaN.dll sslsdk_b.dll TcpPServ.dll ...og resource mappa Slik eg forstår det treng ein ha Firefox installert når ein installerer Citrix ICA Clienten, då denne vil kopiere dei naudsynte filene over til Firefox. Løysninga er henta her i frå:http://plugindoc.mozdev.org/windows-all.html#ICA NB! Ein vil få opp ei feilmelding om at ein ikkje har installert noko Citrix klient på maskina når ein har logga seg på med Opera, men denne kan ein sjå vekk i frå. Endret 17. april 2009 av Neo(6) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå