Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop 6715b USB/audio drivere XP

Anbefalte innlegg

Hey, bestemte meg i går for å gå over til XP fra vista, så meg lei i å ha elendig fps og andre problemer pga et operativsystem. Dette er da SP3, altså siste service pack. Har lest at det har vært problemer med det, så kan det være det, evt hva kan jeg gjøre?

I det jeg installerte diverse lan/wlan drivere og grafikk drivere gikk det smertefritt, men da jeg kom til lyd drivere. Klarer jeg å installere, men ingen lyd til tross for det.

Det andre problemet er usb, jeg har problemer da jeg setter inn f.eks ekstern harddisk eller prøver å koble til G7en min. Da nekter den å finne verken harddisken eller å koble til musa.

Har lett overalt på internette etter drivere som kan være kombitable, har også prøvd flere uten hell.

Bilde av problemet:

215016.jpeg

215017.jpeg

Endret av Moal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende du allerede har prøvd dette:

Høyereklikk på "min datamaskin", velg "behandle" deretter "Enhetsbehandling". Også trykker du på "Lyd-, Video- SpillKontrl".

Om du finner lydkortet der, så høyereklikk på den og velg "Oppdater". Om det ikke funker så høyereklikker du igjen og velger "Avinstaller" også intallerer du igjen etterpå (Hvordan står forklart etter puktumet). Om du ikke finner lydkortet, så må du søke ved å trykke på ikonet med et forstørrelsesglass og PC (Ikonet helt til høyere under linjen "Fil" "handling" "vis" etc.)

Om den finner lydkortet, men driveren ikke lar seg installere, så kopierer navnet på lydkortet og google det.

Det samme kan du gjøre med USB problemet. ("min datamaskin" "behandle" "Enhetsbehandling" "Universal s b").

Endret av Crom-Ag3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...