indietrash Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 lurer bare på om det er noen emokids eller skramz tilstedeværende her? isåfall, hvilken musikk har deres ører daglig glede av? band det går mye i her er, A Bunny's Caravan, Zookeeper, Venomous, The Bridgeheads, mamma jeg blör, The Young Hasselhoffs, Embrace, Rites of Spring, Hüsker Dü, Swing Kids, Antioch Arrow, Jenny Piccolo, Cap'n Jazz, American Football, Youth Pictures of Florence Henderson, Build Nest - Sleep, Morfar, Fighterpilot, rest of my life, Twist About Fireplace med mer Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 mamma, jeg blör er et av de beste banda noensinne http://myspace.com/mammajegblor <3 Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 så heldig du er, sjef. anywayz, ja, og hei, og City of Caterpillar, mhm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Se her. Fav band: Saetia, sailboats, osv. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) @CypheroN, Saetia har jo mye fett da. "Some Natures Catch No Plagues" og "Closed Hands" for eksempel. du hører ikke på noe Trondheim-emo da? Endret 15. juni 2008 av indietrash Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trondheim emo? nææh. tror ikke det. Går mest i Saetia og sailboats som sagt, og Circle takes the square har du ikke hørt Sailboats så sjekk ut dem ut her . De har aldri gitt ut cd og 2/3 av bandmedlemmene er døde tho. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Eit knippe innlegg er fjerna. Er du ikkje interessert i denne sjangeren eller ikkje har lyst å diskutere emnet på eit sakleg nivå kan du gjere deg sjølv, dei andre brukarane og meg ei stor teneste og halde deg unna. Endret 15. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Trondheim emo? nææh. tror ikke det. Går mest i Saetia og sailboats som sagt, og Circle takes the square har du ikke hørt Sailboats så sjekk ut dem ut her . De har aldri gitt ut cd og 2/3 av bandmedlemmene er døde tho. har hørt dem ja skulle få en CD-R fra en eller annen distributør, men gjorde dessverre ikke det sjekk ut How Is Annie for UTMERKET Trondheim-emo og mer Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) @CypheroN, ALT. seriøst. jeg har hele katalogen minus to album som ikke er mulig å få tak i lengre (Make It A Dead One og Microwave Bacon Cookers). den største favoritten min må være A Bunny's Caravan, som har gitt ut det som etter min menin er det beste albumet noensinne (Draining Puddles, Retrieving Treasures). du kan høre en av deres majestetiske låter via How Is Annie sidene. @Cyberpunk, folk som hører på/lager screamo Endret 4. juni 2009 av indietrash Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Skramz er: "A new term for the screamo/emo bands of the 90s, or anythign that is REAL screamo/emo. I'm not sure if the term is supposed to be taken seriously or not, but it's there. Possibly created in revolt of the shitty 'new' emo bands and self-proclaimed 'emo' kids. Not skramz: Emery, MCR, Saosin etc Skramz: I Hate Myself, Hot Cross, Raein, Saetia, Orchid etc " ..Og det er helt sant! (tatt fra dictionary side) Endret 15. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 ahhhhh I Hate Myself er så bra at det svir. 10 Songs er EPISK. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Faktisk ikke hørt NOE av dem kan du sende til meg, på en eller annen måte? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 javisst. kan uppe på Mediafire vet du. gimme a min. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.mediafire.com/?lmj3c13tcgc kozzzzzzz deg. er på damas laptop, så har bare 10 Songs tilgjengelig atm Lenke til kommentar
Legion Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 går alltid mye 90s emo og hc på meg om sommern, minner meg om alle konsertene jeg var/ikke var/skulla vært på Frail, abhinada, anasarca, plunger, bob tilton, embassy, guyver one, julia, shotmaker, max colby etc etc Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 appresh bro. lukter respekt lang vei av noen som hører på Julia og Guyver One Frail er heller ikke så dumt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå