konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Her tar jeg gjerne imot kommentarer til prosjektet:) Her er arbeidsloggen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=967435 Endret 15. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Spennende prosjekt! Liker hvordan du skal montere laptop innmat i en mac ;D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Takk:) Det blir nok ganske kult, får vi tro. Det beste med det hele er at det er så lite varme som blir utviklet at jeg kun trenger en vifte! Det kommer til å bli utrolig stillegående Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 På den ene siden har vi strøm, 56 KB/s modem, PS/2 port, VGA og den digre tingen(noen som vil fortelle meg hva det er? ) På den andre siden er det mini USB(tror jeg) og nettverk pluss kabel til vifte. 1) LPT-port, brukes i hovedsak til printere 2) Mest sannsynlig 4-pin Firewire Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Blei ganske stilig med svart farge 8) Kvite katodar hadde vore tøft under kabinettet Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, har tenkt på det:) Jeg tror også jeg skal sette en LED i apple-logoen foran:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Stilig prosjekt! Likte hvordan den ble når du fikk lakkert den svart Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Bra, bra:) Hva tror dere om lys a? F.eks hvite katoder under kabinettet og hvit diode i apple logoen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Lys hadde blitt fett tror jeg Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bra, bra:) Hva tror dere om lys a? F.eks hvite katoder under kabinettet og hvit diode i apple logoen? Kan bli bra med lys i apple logoen forran hvertall Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Får se om jeg klarer å ordne det da:) Men jeg må fikse av/på-bryter og slikt først:) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) ser bra ut det der funker usb portene? da jeg pakket klaret jeg og slippe HK i gulvet, det landa på usb portene og ble bøyd. så jeg bøyde tilbake og krysset fingrene får du kjølt alle de små tingene som er rett ved cpu med samme kjøle ribbe?? tror det var ca 10 små firkanter der ? sjekka bildet, er 9. 6 svarte og 3 blå. like dan den SIS chipen der, og selfølgelig ati chippen og den svarte som er i hørnet der mellom sis opg ati chipen. som ikke står noe på. alle de var det kjøling på ellers vifte kontakten, tror den starter på 5V men slakker litt ned. så du må sjekke at du har ei vifte som er med og vil starte Endret 27. juni 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Det er en 120mm vifte rett ovenfor prosessor/GPU, som kjøler bra over hele kortet. I tillegg vil PSU suge den varme lufta opp og ut. Jeg tror 120mm vifta spruter luft ned på det område i den røde sirkelen på bildet under.PSU vil da suge varm luft forbi de blå også Vifta er egentlig 12V, men funker faktisk på 5V. Tror Jeg skal koble den i en Molex fra Dell PSUen som sitter i. Alle USB-portene fungerer heldigvis! Hehe. Litt skeive, men det er inne i dataen, så det har ikke noe å si:P Skal ha trådløst tastatur/mus, så da har det ikke noe å si om de ikke er utvendig på maskina:) Takk for hk! Det skal tjene meg godt Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Må si at den ble sende strålende fet ut. Det svarte så veldig stilig ut. Mer bilder! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Takk for det! Er faktisk veldig fornøyd. Spesielt med lakken Fordi jeg ikke gidder å sitte og laste opp ett og ett bilde på forumet, lager jeg et album på facebook. De som ikke har det får skaffe seg det slik at de får sett. Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Funker uten å være medlem her edit: den ble nais Endret 28. juni 2008 av hello(win) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har ikke annet å si enn: NICE! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Gut gut! Og takk Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Bra avatar eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå