Philo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hadde meg en ny kveldstur i dag, mest for å få litt frisk luft, men kameraet var selvsagt med. De følgende to er bildene jeg selv synes ble brukbare og ofrer til slakterne. Mølla Rimelig mye etterbehandlet i et forsøk på å få litt gammelt og slitent utseende på bildet. Synes selv resultatet be ganske bra. Objektiv: Sigma 30mm @ f/2.0, 1/400, ISO100 You lookin at me?! Mens jeg satt å hadde en pust i bakken på fiskebrygga fikk jeg plutselig selskap.. Måtte nesten ta et bilde. Objektiv: Tamron 55-200mm @ 128mm, f/4.0, -1, 1/30, ISO1600 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var ikke bilde nr.2 litt uskarpt? Virka som du ikke fikk helt fokus, men fyrte av bildet uansett. Ser at du bomma på fokus spesielt på hodet. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Håndholdt, 128mm, 1/30... ikke akkurat optimalt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Synd at du ikke fikk med mer av selve mølla! Det er et veldig fint motiv! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe. Skjønner. Tror nok 100-110mm hadde holdt. Syns du kom litt for nær. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Er forsåvidt enig. Ble mest bare et snapshot der og da når anda landet en meter fra meg og kikket rett i linsa Her er forøvrig en annen utgave av mølla med annen etterbehandling. Er litt mer usikker på om jeg er happy med den... Er forøvrig vanskelig å få med så mye mer på grunn av bolighus overalt rundt den, pluss ting og tang de har bygget på den og containere osv overalt rundt den. Synd, hadde alt vært ryddet bort der hadde det vært en knallbra location for bilder i gammeldagse industriomgivelser =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå