Gå til innhold

Transformers II: Revenge of the Fallen


georgios

Anbefalte innlegg

Liker tittelen film nr 2 har fått, om det ikke er noe luregreier fra Michael Bay da.

 

Alt tyder jo på, som alle var sikre på, at Megatron kommer tilbake, eller ligger det noe mer i tittelen?

 

logos4.jpg

 

edit: Kan ta med at innspillingen med Shia LaBeouf, Josh Duhamel, Megan Fox og John Turturro, har startet og i disse dager foregår i Philladelphia

Endret av georgios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir forhåpentligvis som Spider-Man 2 og X-Men 2, man får gjort ferdig introduksjonen til karakterene og begynne med historiene. Den første superheltfilmen i en serie er alltid den samme - livet er normalt, noe stort skjer, noe forandres, verden blir aldri den samme, det er en gigantisk slosskamp, helten vinner og man kommer inn i en ny "normal", hvor helten er en del av hverdagen. Det er først med film nummer 2 at man får utviklet denne karakteren som helten, og ikke bare at Wayne/Banner/Parker ikke takler de nye kreftene. Derfor har jeg tro på en verden som kjenner til Transformers, en verden hvor Batman er etablert og en verden hvor Spider-man er "common knowledge".

Lenke til kommentar

Det spekuleres også i at Jazz vil komme tilbake, men da i en mørkere utgave. Og at det er dette tittelen viser til.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro, og tar det ikke for god fisk at det er Revenge of the Fallen som blir tittelen heller.

 

Jeg gleder meg til film nr 2, håper og tror at det vil bli større fokus på karene fra Cybertron denne gangen. Har ikke tro på at dinobots vil bli en suksess i liveaction så satser på at de ikke dukker opp. Selv om Grimlock er en knall hard en!

Lenke til kommentar

Transformers-filmene vil for meg aldri bli komplett uten Dinobots. Grimlock er Transformers sitt svar på Hulk, jeg bryr meg egentlig ikke om at det er noe særlig logikk bak deres inntreden, bare jeg får se dem i en eller annen film. Se gigantiske dinosaurroboter trampe rundt hadde vært uber :)

 

Lenke til kommentar
Transformers-filmene vil for meg aldri bli komplett uten Dinobots. Grimlock er Transformers sitt svar på Hulk, jeg bryr meg egentlig ikke om at det er noe særlig logikk bak deres inntreden, bare jeg får se dem i en eller annen film. Se gigantiske dinosaurroboter trampe rundt hadde vært uber :)

 

Enig, jeg ble svært skuffet da jeg hørte at ikke Dinobots var med i den første filmen.

 

Hadde vært kult om de var med i 2en...de og Insectobots.

Lenke til kommentar
Hadde vært kult om de var med i 2en...de og Insectobots.

Insecticons* :p

 

Så opphypa som jeg var etter nummer en, og så til de grader fornøyd jeg ble må jeg vel egentlig si at min høydare ble nådd der og da. Ingenting kan måle seg med den følelsen av å sette seg ned, se rulleteksten fare forbi samtidig som jeg tenkte "Herregud... nå skal jeg se TRANSFORMERS!!" og gåsehuden krøyp nedover ryggen.

 

Men, det vil ikke umiddelbart si at jeg ikke gleder meg eller har lave forventninger. Jeg tror Bay har danna seg et lite bilde av hva TF-fansen vil se, hva dem ønsker mest og etter suksessen med fjorårets film, regner jeg med at mye av dette blir innfridd.

 

Jeg er også fryktelig spent på hva undertittelen impliserer. Om det faktisk ER den sagnomsuste The Fallen, eller om det bare er et uttrykk lagd for å skape forvirring om det er nevnte karakter eller noe helt annet.

Lenke til kommentar
Transformers-filmene vil for meg aldri bli komplett uten Dinobots. Grimlock er Transformers sitt svar på Hulk, jeg bryr meg egentlig ikke om at det er noe særlig logikk bak deres inntreden, bare jeg får se dem i en eller annen film. Se gigantiske dinosaurroboter trampe rundt hadde vært uber :)

 

Ser den, men liker at det lille av logikk faktisk er der. selvsagt sett überkult ut med rassering og en noget kort i hodet Grimlock, men slik som Bay la opp første film vil det jo bli en stor brist, om de ikke krashlander i en fornøyelsespark og finner specs for robotter der, evnt sette til "walking with dinosaurs - the live experience"

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke engang gadd se ferdig den første filmen? :p

Du er nok blant dem som er flinkest til å skru av filmer, basert på det jeg har lest. Sånn sett er du ikke alene, men i mindretall. Selv de som ikke likte den så den ferdig.

 

Ja, jeg skrur av filmer jeg ikke liker. En film varer ofte i en og en halv til to timer, så om jeg ikke likte første halvdel, hvorfor skal jeg da sitte i førti minutter og se resten? ;) Men på den annen side har vi jo mini-serier som Dune og Children of Dune. Begge varer rundt fire og en halv time, og jeg har sett begge to flere ganger hver for seg uten å ta pause. Lengden på en film eller serie har lite å si for om jeg ser hele elleri kke. :)

Lenke til kommentar

Beste med filmen (den første) var Starscream. Fuck han kicked ass, som jeg håpet han skulle. :love:

 

Digget scenen der han lander på broen ved dammen. Og der han kjemper de andre jetflyene...transformere kjapt frem og tilbake....har sikkelig roen han der altså!

 

Ikke rart han her Megatrons sitt høyre hånd.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Undres på om dem kommer til å følge den lille maktkampen mellom Starscream og Megatron mer i denne? Det er jo noe som vi fans av tegneseriene kjenner godt til. I den første filmen hørte vi jo ikke noe mer enn "You fail me yet again, Starscream" (som iogforseg var en hyggelig gest til hva jeg akkurat nevnte),

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...