langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hvilken sang syns du er best å høre på om sommern? Mine er: Idyll-postgirobygget Solskinnsdag-postgirobygget Hey ya-outkast(vet ikke hvorfor meeen) Sikkert noen fler men kommer ikee på de nå i farta Endret 5. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - bailando PGB - Sommer på jorda Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) De som synger My uncle john from jamaica keep's on calling everyday. Og det meste av E-type Endret 5. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hvilken sommer sang? var det ikke forrige sommer som sang da? Eller var det sommern 06? De som synger My uncle john from jamaica keep's on calling everyday. Vengaboys? Postgirobygget - Idyll/En solskinnsdag/Lang tur/Forsvarets luftvernrakett Bailando! Ravi feat. Monroes - Tsjeriåu Laser - Det var en gang en fågel <- Sommer07 ;D Endret 5. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 De som synger My uncle john from jamaica keep's on calling everyday. Vengaboys? Postgirobygget - Idyll/En solskinnsdag/Lang tur/Forsvarets luftvernrakett Bailando! Ravi feat. Monroes - Tsjeriåu Laser - Det var en gang en fågel <- Sommer07 ;D Den er lenge siden jeg har hørt ass Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Den er lenge siden jeg har hørt ass Sommeren 05's store hit 06 var det DJ Playboy - Cube når jeg tenker meg om 07 var som sagt fågel Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Å herremin den sangen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vi har en musikk-kategori og der er evig nok av tråder om det om sommersanger. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg