Scarn Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei! Korleis kan eg sette inn ei lydfil i powerpoint 07? Det er ei avi fil på rundt 30 sek som skal inn. Kva slags lydfil er eg nødt å bruke for å få ei lydfil inn i powerpoint? Her er feilmelding og litt om ei lita fil eg tenkte eg skulle ha innpå: Dårleg bilete Det som står er: Powerpoint cannot insert a sound from the selected file. Verify that the path and file format are correct, and then try again. På det nedste bilete står det kva slags filtype det er. Der står det "Winamp Media File" - Takk Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Kom igjen då! Ingen som har peiling? Skal framførast i morgon!! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 En AVI-fil er en video-fil, ikke en lydfil. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 En AVI-fil er en video-fil, ikke en lydfil. Er usikker på kva slags fil det er. Det står, som du (kanskje) kan sjå på biletet at det er winamp media file, om det har noko betyding. Men uansett. korleis gjer eg slik at eg får opna den i powerpoint? Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror at Powerpoint bare godtar WAV-filer. Hvis du ikke kan se hva slags "etternavn" filene har, kan du gjøre følgende: Velg Min datamaskin>Verktøy>Mappealternativer. Klikk så på fanekortet "Vis" og ta bort haken ved " Skjul filetternavn for kjente filtyper", så skal du finne ut om filtyper. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg tror at Powerpoint bare godtar WAV-filer. Hvis du ikke kan se hva slags "etternavn" filene har, kan du gjøre følgende:Velg Min datamaskin>Verktøy>Mappealternativer. Klikk så på fanekortet "Vis" og ta bort haken ved " Skjul filetternavn for kjente filtyper", så skal du finne ut om filtyper. Takk for hjelpa! No fant eg ut at det var av typen .ogg fil. Korleis kan eg gjere den om til WAV isåfall? Visst det går. Edit: Ja! Endeleg! For ein lettelse. Då slepp eg utsette framsyninga endå meir. Takk for hjelpa! Endret 4. juni 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gratisprogrammet Audacity finner du lett med Google, det er meget nyttig til både opptak av lyd og konvertering. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror at Powerpoint bare godtar WAV-filer. WAV, WMA, MP3, AIFF, MIDI og AU. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror at Powerpoint bare godtar WAV-filer. WAV, WMA, MP3, AIFF, MIDI og AU. Då fekk eg framført, men lydfila og videofila gjekk rett til H*******. Trur det var noko med avspelaren på maskina som ikkje fungerte, for filene fungera strålande her hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå