L O G I M A N Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da var tiden kommet til det punkt, der hardware også falt for å bruke reklame som bakgrunn, dvs hele toppen, og sider med en stor reklame. Dette har vi sett i de fleste aviser, og det virker veldig rotete, og det virker nesten som man er på annen side i det man kommer inn. Jeg mister fokuset helt på hvorfor jeg er her. Jeg forstår man må ha reklameintekter her for å drifte dette, men hw burde holde seg for god til slike grelle reklamer som det her. Jeg kan ikke huske dere har brukt slike før? Dette var den største skuffelsen på hardware til nå... Å skrive dette her føles merkelig da hadware ser ut som klipt inn Age of Conan's hjemmesider.... Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei Hva skjer med hardware.no nå? Prøver dere å etterligne VG? Nytt forsøk på ødelegge leseropplevelsen? eller rett og slett en glipp? Sidene ser ut som et bomba horehus nå. Legger ved noen skjermdump: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva i tannverden er dette her for noe? Er det ikke nok med den allerede gigantiske banneren på toppen av siden (som jeg måtte blokkere). Dette får jeg ikke fjernet med operas reklameblokkering heller. Dette er nesten verre enn VG, for svingende! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Helt håpløst, utrolig distraherende.. men det er vel pengene som rår.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kan ikkje seie eg likte det noko særleg eg heller! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Veldig irriterende der der ja, håper det blir fjernet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Forsvant til meg nå, vi får vel håpe at den er borte for godt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Der var det visst borte fra forumet i alle fall, så nå kan jeg nok klare meg. Men distraherende og stygt er det uansett! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Legg til følgende linje i reklameblokkeren til Opera: http://*/images/ads/ageOfConanWallpaper150k.jpg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tusen takk, G2Petter! Der var det borte for godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Usikker på hvor jeg skal plassere denne, men hva i all verden tenkte dere på når dere godtok denne forferdelige bakgrunnsreklamen? Både på forsiden og på forumet. Begynner å minne om itavisen.no på speed! Jeg visste at HW.no nå var et kommersielt foretak, men å kaste all integritet og brukervennlighet på dør for noen skarve kroner trodde jeg dere holdt dere for gode til. Siden fremstår som amatørmessig og grisk! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Borte i forumet, men ikke på forsiden. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dei tok den vekk no ja. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor? Er jeg blind, eller har jeg blitt blind gjennom år med surfing? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvor ser du dette? Jeg ser ikke AOC-reklame. Bruker HW Dynamisk Åja du mente på forsiden til hw.no, ja det var ikke særlig pent nei. Endret 3. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Reklamen ble oppdaget tydligvis, det var vel hele poenget. Teller 8-9 reklamer på forsiden og conanene er ikke større en de andre i total plass bare plassert uten for "siden" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 fant ingenting jeg, og jeg bytta mellom alle skins på forumet for å se om jeg fant noe Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor er denne aoc-reklamen...bruker diskusjon.no skinnet Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ganske vanskelig å unngå.. Reklamen er på beggesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå