TeggY Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Jeg har litt problemer med enkelte kanaler på Canal Digital-tuneren min. Er noen få kanaler, 4-5 kanskje, hvor lyden er helt borte. Bildet er perfekt, men lyden er helt borte. Dette er de fleste Canal + film-kanalene, og de to nye HD-kanalene til tv2 Sport. Noen som vet hva som kan være galt, og som kanskje kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Jeg har litt problemer med enkelte kanaler på Canal Digital-tuneren min. Er noen få kanaler, 4-5 kanskje, hvor lyden er helt borte. Bildet er perfekt, men lyden er helt borte. Dette er de fleste Canal + film-kanalene, og de to nye HD-kanalene til tv2 Sport. Noen som vet hva som kan være galt, og som kanskje kan hjelpe? Fungerer helt fint her. Kanskje du har slått på "hjemmekino" , dvs. Dolby Digital i HD tuneren ? Da sender den vanlige HD boksen til Canal Digtial Dolby Digital over HDMI kabel. Dette vil ikke TV'n din klare å dekode så da må du slå av Dolby Digital valget i lydmenyen. Kanaler du mangler lyd på er antagelig: CANAL+FIRST CANAL+HITS CANAL+ACTION CANAL+FILM HD DISCOVERY HD SILVER HD VOOM HD TV 2 SPORT HD 1 TV 2 SPORT HD 2 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Tusen hjertelig takk! Funker fint nå, ved å fikse på det du sa! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå