Dryper Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, hei. jeg har lenge ønsket meg et web administrator program, og jeg snubla over Webmin. det jeg da lurte på, hvordan kan jeg få pearl støtte slik at disse filene fungerer xD (Kan leses) Jeg har Windows 2003 x64 bit Versjon. jeg leste i guiden på sida at jeg trenger Win32::DEAMON, men det som er probbe er at den er for 86 arkitektur only.. kan noen hjelpe meg? Takker for svar Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, hei. jeg har lenge ønsket meg et web administrator program, og jeg snubla over Webmin. det jeg da lurte på, hvordan kan jeg få pearl støtte slik at disse filene fungerer xD (Kan leses) Jeg har Windows 2003 x64 bit Versjon. jeg leste i guiden på sida at jeg trenger Win32::DEAMON, men det som er probbe er at den er for 86 arkitektur only.. kan noen hjelpe meg? Takker for svar Er dette forumet dødt eller bare trøtt? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bare trøtt! Det er så varmt for tiden! Lenke til kommentar
trtrtr Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Windows 2003 x64 er vel 86 arkitektur?! Du har en grei guide her på installering av webmin på windows her: http://www.webmin.com/windows.html Win32::Daemon installeres vha ppm slik: ppm install http://www.roth.net/perl/packages/win32-daemon.ppd Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hmm deamon funker ikke på 64bit versjon. det er det som er problemet Lenke til kommentar
trtrtr Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du har ikke bruk for 64bit perl - kjør med 32bit. Activestate ppm repository har få pakker til 64bit versjonen. Vet ikke om du vet hva "ppm" er for noe ? Det er et kommando linje verktøy som gjør det enklere å installere moduler - istendenfor tradisjonelle måte med å installere via makefile.pl etc, kan vi gjøre alt i en fei med ppm install <modulnavn>. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå