Gå til innhold

AoC: Hvor å lvle 40-50?

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer på hvor jeg skal gå og lvle for lvl 40-50...

ER lvl 42 nå (over halvveis til 43) og har gjort nesten alle quests det er å finne i Field of the Dead og Tarantia Noble District...Noen som har ett kart over hvor jeg kan queste i Field of the Dead??

Er det andre soner jeg kan dra til også? :)

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er etter FotD at helvette starter. Eiglophian Mountains er zonen ettet FotD, og der skal man egentlig være lvl 50 for å kunne ta quester (tror man får 1-2 quests som 49), men det er tydelig lack av quester der. Det er ikke før lvl 52 at du får de fleste questene der, så gjør dere klare til å grinde minst 1 lvl. Er selv 54 atm og har kanskje 3-4 quester igjen der.

Lenke til kommentar
Det er etter FotD at helvette starter. Eiglophian Mountains er zonen ettet FotD, og der skal man egentlig være lvl 50 for å kunne ta quester (tror man får 1-2 quests som 49), men det er tydelig lack av quester der. Det er ikke før lvl 52 at du får de fleste questene der, så gjør dere klare til å grinde minst 1 lvl. Er selv 54 atm og har kanskje 3-4 quester igjen der.

vær klar for grinding helt til 60 :p kommer noen quest inni mellom men er grinding for det meste

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er lite quest rundt denne levlen er fordi de vill at man skal gjøre noen av de 3 instancene som finnes på denne levlen.

Det er litt så man veit hva man har å møte senere i spillet.

Tror dere serriøst ikke funcom hadde klart å setter opp 100 nye drepe quest?

folk må slutte å tro at alt som er "galt" i age of conan er fordi de har utgitt for tidlig.

Akkurat nå driver de nok å fin pusser, så adder de nok mer content osv. etterpå.

Uansett, selv har jeg ikke noe mot litt grinding. syntes det er litt deilig iblant.

Noen ganger blir det litt slitsomt med alt for mye quest imo :)

Lenke til kommentar
Grunnen til at det er lite quest rundt denne levlen er fordi de vill at man skal gjøre noen av de 3 instancene som finnes på denne levlen.

folk må slutte å tro at alt som er "galt" i age of conan er fordi de har utgitt for tidlig.

Akkurat nå driver de nok å fin pusser, så adder de nok mer content osv. etterpå.

Uansett, selv har jeg ikke noe mot litt grinding. syntes det er litt deilig iblant.

Hvilke tre instancer :)?

*edit* beklager, den var grov!

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Hvem 3 instancer :)?

Rettelse: Hvilke tre instancer.

Lenke til kommentar

Fra lvl 50 - 60 er det ganske lite quest. så da kan man gjøre disse instancene:

The tomb of(husker ikke navnet på resten) - tror det er ment for 52-55 men siste bossen er veldig krevende.

The cistern - noen få quest der og for 51-53

Main system - her er det minst 9 quest tror jeg, og ganske mye xp å hente. 54 - 58 tror jeg det er her inne. Drit rask spawn og ganske vanskelige bosser. Det som er greia med main system er at det er ikke et instance egentlig, fordi alle gruppene som går inn kommer sammen. Man må liksom krige for å få ta bossene.

The catacombs - fra lvl 58 tror jeg også noe xp å hente der.

Har valgt å heller grinde enn å gjøre mye av instacene, av den grunn at jeg sliter med å finne grupper som er så organisert at det går rask å gjøre ting.

ofte stikker folk pga wipes, noe jeg hater.

Jeg rådere dere til å kun gå inn i disse instacene viss dere veit at grupper kan noe.

Viss ikke ender du opp bruke 5 timer og ikke få tatt noen bosser.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...