2ball_ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hei.. jag må bare si at jeg hater MGP.. det er et forsovit et fint programm der masse folk kan samles om dårlig musikk(nesten bare dårlig musikk) jej er av typen som år etter år lar dette gli forbi som en uting, jeg overhode ikke har interese for.. de eneste tingene jeg kommer på i farten som er verre enn MGP er MGPjr (grøss), Olsenbanden jr (dobel grøss) og lokkfløyte/skole korps.. så jeg vil gjerne vite om det er flere likesinnede folk der ute. kan gjerne komme med for/mot argumenter for MGP.. jeg har også vansker for å finne for argumenter for MGPjr. viss de finnes.. så fyr løs! edit: finnes det en gruppe på facebook for de som "hater" MGP(jr)? Endret 31. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kan vel være enig der at det er vel kanskje ikke helt som det var. Er kanskje noe med at da en var liten var det å få sitte litt lengre oppe da det var gran prix den ene gangen Mens musikken er vel hipp som happ kommer ann på om du liker dansband eller dark funeral Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Melodi Grand Prix mislikes av meg også, så du kan få lov til å kalle meg en likesinnet. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mange av innslagene i MGP er så triste og ille at det rett og slett blir morsomt. Ser derfor på MGP som helt kurrant underholdning. På den andre siden skaper MGP et fint samhold i Europa, selv om avstemningen er helt bak mål. Naboer stemmer på naboer, så det er synd på oss her oppe i nord. "This is Stockholm calling - Norway...12 points!" BOMBE! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Enig med han over, den elendige musikken og de patetiske kostymene har jo forsåvidt litt underholdningsverdi. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 de øst-europeiske landene stemmer i alle fall alltid på hverandre.. det har jeg fått med meg.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bruker ikke å se mgp, men så det i år siden jeg var hos en veninne og hun skulle se det. Musikken er jo grusom 0o Og det jeg ikke skjønner, er hvorfor bruker ikke alle landene kjente artister? Tatu spilte jo for tyskland? for noen år siden, hvorfor bruker ikke da alle bare kjente folk? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 MGP gir uttrykket eurotrash nye bein å gå på. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bruker ikke å se mgp, men så det i år siden jeg var hos en veninne og hun skulle se det.Musikken er jo grusom 0o Og det jeg ikke skjønner, er hvorfor bruker ikke alle landene kjente artister? Tatu spilte jo for tyskland? for noen år siden, hvorfor bruker ikke da alle bare kjente folk? n00b, det var russland TaTu sang for Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er enig i at MGP ikke fronter musikk på noen bra måte. Noen bra bidrag er det som oftest, men som regel er det den mest lettkledde dama/gutten som vinner. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Grunnkurs i bortkastet energi: Å irritere seg over Melodi Grand Prix. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Grunnkurs i bortkastet post: Grunnkurs i bortkastet energi: Å irritere seg over Melodi Grand Prix. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du har begynt på VG2, ser jeg? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Du har begynt på VK1, ser jeg? VG2 er vel hva det det heter Endret 2. juni 2008 av theMar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Trodde det hadde skifta navn? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tja, godt mulig. Kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Før: GK-VK1-VK2 Nå: VG1-VG2-VG3 for å svare på tråden, jeg hater også Melodi grand Prix, på lik linje med vg-lista og andre rangeringer av musikk. Jeg trenger ikke å bli fortalt hva jeg skal like Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Før: GK-VK1-VK2Nå: VG1-VG2-VG3 for å svare på tråden, jeg hater også Melodi grand Prix, på lik linje med vg-lista og andre rangeringer av musikk. Jeg trenger ikke å bli fortalt hva jeg skal like dette er den sanne musikken i mine øre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er mgp...hallo, er ikke værre en å skru av tv-en. Ingen som tvinger deg til å sitte å se på det.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bruker ikke å se mgp, men så det i år siden jeg var hos en veninne og hun skulle se det.Musikken er jo grusom 0o Og det jeg ikke skjønner, er hvorfor bruker ikke alle landene kjente artister? Tatu spilte jo for tyskland? for noen år siden, hvorfor bruker ikke da alle bare kjente folk? Hvor dumt hadde ikke det sett ut? Elton John hadde stilt opp for United Kingdom, han presterer og få 5 poeng. Tror ikke det er noe særlig bra markedsføring for han. Noe pga kjente artister ikke vil stille opp. Men mange ifra østblokklandene sender jo sine "kjente" artister da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå