Gå til innhold

HTC Touch Diamond diskuter her->

Anbefalte innlegg

Nå går tiden fort før HTC Touch Diamond kommer til

Norge og da synes jeg at jeg skulle opprette et emne.

Spesifikasjoner

Størrelse: 10,2 x 5,1 x 1,1 cm

Vekt: 110 gram

Plattform: Windows Mobile 6.1 Professional

Teknologi: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900, 3G, super-3G (7,2 Mbps), A-GPS, Wi-Fi, Bluetooth, A2DP, Mini-USB

Minne: 4 GB internminne

Skjerm: 480 x 640 piksler, 2,8 tommer.

Kamera: 3,2 megapiksler,

Annet: FM- radio.

På markedet: Midten av juni

htc_touchdiamond_bak-251x414.jpg

htc_touchdiamond_front-251x394.jpg

htc_touchdiamond_konkl-251x318.jpg

http://www.amobil.no/artikler/htc_touch_diamond/51544

Endret av X-Phone-X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Steinar Hegg
Gleder meg! Skjermen er jo av helt sinnsyk oppløsning, og i tilleg touch og pent design, min neste mobil!

Her er det mye info.Se videoene og sitt og vent til den kommer i salg . he he

http://www.coolsmartphone.com/

Endret av Steinar Hegg
Lenke til kommentar
Gjest S-hegg
De videoene er virkelig tidsfordriv. Men de er mer grundige enn noen andre eg har sett da.

He he

Ja ca 20 min pr video. Det er nesten så en er lei tlf alt .LOL

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om denne blir levert med tomtom navigator? Eg har nemlig lest litt forskjellig info på nettet.

Her ikke hørt at den skal det jeg heller. Men tror ikke det, den skal visst nok bare leveres med A-GPS.

Endret av X-Phone-X
Lenke til kommentar
Noen som vet noe om denne blir levert med tomtom navigator? Eg har nemlig lest litt forskjellig info på nettet.

Her ikke hørt at den skal det jeg heller. Men tror ikke det, den skal visst nok bare leveres med A-GPS.

A-GPS er vel om eg ikkje husker feil ein funksjon som bruker mobilmaster til å finne posisjonen din raskere. Litt forvirring ute går. Noen plasser står det A-GPS og andre E-GPS. Vis den ikkje blir levert med tomtom må eg nok revurdere om eg skal skal gå for touch cruise istedfor.

Lenke til kommentar

Jo-a!

Diamanten frister den men:

1. Jeg er ikke helt sikker på det firkantete formspråket. Jeg likte veldig godt det avrundede utrykket på 1. generasjon Touch.

2. Hvorfor må den være så blank? Alle produsenter lager blanke svarte "fingermerkemagneter". Jeg kan fatte at Diamond-navnet forplikter litt, men jeg liker den matte overflaten på 1. generasjon, jeg …

3. Hvorfor skal det være så mange knapper? På den min kjære gamle Touch har jeg aldri savnet en eneste hardware knapp!

4. Jeg synes softwaren er kjempe pent, men jeg er litt skeptisk til den brede "bunnlinjen" med alle software knappene, er ikke de litt i veien? Det som var genialt med Touch-Flow var bruken av gesture over skjermen, og det gjorde det mulig å ikke klistre så mange "knapper" på alle skjermene. Nå virker det som om HTC har gått litt bort fra det som gjorde Touch-Flow så genialt. Jeg skjønner det ikke …

5. På grunn av mange andre tiltrekkende faktorer er jeg forelsket i diamanten, men jeg er utro og kikker på andre også … Denne damen f.eks.:

Det er ikke så mye info å finne på denne ennå, men den ser ut til å kunne konkurrere med Diamond på alt. Touch-Flow kan kanskje være en mangel, men jeg har funnet en artikkel som nevner at den skal komme med et fingervennlig software i 3D.

Jeg har mobilt bredbånd og det hadde vært utrolig kult å kunne bruke mitt vanlige abonnement på samtaler og SMS, og uten å knote med SIM-kort kunne bruke mobilt bredbånd-SIM'en til dataoverføring!

Tobias

Endret av Tobias Abrahamsen
Lenke til kommentar
Jeg har mobilt bredbånd og det hadde vært utrolig kult å kunne bruke mitt vanlige abonnement på samtaler og SMS, og uten å knote med SIM-kort kunne bruke mobilt bredbånd-SIM'en til dataoverføring!

Skaff deg "Fri data" istedenfor Mobilt Bredbånd. Bruk så et tvillingSIM i maskinen din når du trenger "mobilt bredbånd-funksjon" i PCen din. :)

Lenke til kommentar

Hi-Hi! Nå siterer jeg meg selv ...

4. Jeg synes softwaren er kjempe pent, men jeg er litt skeptisk til den brede "bunnlinjen" med alle software knappene, er ikke de litt i veien? Det som var genialt med Touch-Flow var bruken av gesture over skjermen, og det gjorde det mulig å ikke klistre så mange "knapper" på alle skjermene. Nå virker det som om HTC har gått litt bort fra det som gjorde Touch-Flow så genialt. Jeg skjønner det ikke …

På videoen (ca. 1:10) som er linklet til under ser det ut til at han drar fingeren vanrett over skjermen for å rulere mellom "hurtigmenyene". Det å bruke fingeren på samme måte som vi gjør på Cube'n, virker det som, erstatter bruken av HW-knapperaden på bunnen av skjermen. Dette er for meg en meget god nyhet, og jeg er nesten sikker på at det er mulig å fjerne den stygge knapperaden fra Items lista i Today-oppsettet! Kan noen bekrefte dette?

Jippi!

Tobias

Endret av Tobias Abrahamsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...