Gå til innhold

Server til ny clan


Anbefalte innlegg

Jeg og en gjeng venner har starte en liten clan og kunne tenke oss å ha vår egen server.

Trenger en side som kan hoste servers ganske bilig.

Også lurte jeg på om det er noen internettsteder eller noe sånt som sponser noen claner? :)

 

Edit: Counter Strike Source xD

Endret av Aslas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vil sponse noen i cs verden om du ikke kjenner noen innad i det firmaet, eller kan gi sinnsykt god reklame, noe et lite team ikke kan.

Er det ingen i teamet som har Fiber da? da er det bare å peise opp en server, om du trenger hjelp til hvordan så er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Du kan ta en titt her, selv om jeg er usikker på hvor oppdatert den er, og om det er for CS:S-servere òg. Men jeg ville anbefalt å kjøpe CS:S-server fra GameServer.no - grei pris og jeg vet at mange er fornøyde med CS:S-serverne derfra. Forskjellen på PRO og ikke-PRO, er vel at PRO har 100 tickrate og ikke 66.

Dere bør kanskje satse på å ikke leie i mer enn tre måneder om gangen (maks), for slike klaner går ofte i oppløsning etter en kort stund. Men det vil jo lønne seg å leie for ett år, men da bør dere avtale at dere skal dele på serveren de resterende månedene - om klanen skulle gå i oppløsning.

 

Ingen vil sponse noen i cs verden om du ikke kjenner noen innad i det firmaet, eller kan gi sinnsykt god reklame, noe et lite team ikke kan.

Er det ingen i teamet som har Fiber da? da er det bare å peise opp en server, om du trenger hjelp til hvordan så er det bare å ta kontakt.

Les det han skriver. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...