Gå til innhold

Norgespatriotene er hverken rasister eller nazister, utaler Øyvind Heian!

Anbefalte innlegg

Norgespatriotene er hverken rasister eller nazister, utaler Øyvind Heian!

Utgangspunktet:

I går leverte han, på veiene av seg selv og partiet, stevning i privat straffesak for Oslo tingrett. Filmen som ligger på det populære videonettstedet YouTube, er skrevet, produsert og regissert av 18-åringen Tommy Myrbostad, sammen med medprodusent Anders Eikeland. SOS Rasisme Molde har støttet filmproduksjonen med 10 000 kroner. Over 17 000 personer har alt sett filmen. Nå er de unge filmskaperne stevnet for retten sammen med SOS Rasisme.

Jeg respekterer fullt ut at folk har ulike syn, men denne filmen går langt over grensen. Jeg er ikke rasist eller nazist og godtar ikke å bli kalt det. Norgespatriotene er hverken rasister eller nazister, sier Øyvind Heian.

Debatten:

Tror dere han vinner fram med dette? Og hva synes dere om at SOS Rasisme sponser prosjekter som dette med penger, hvis dette er løgner og vrangforestillinger om andre mennesker, er jo dette trakkasering?

Takker for innspill!

Les saken!

EDIT: Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme:

Nope, det er det ingen grunn til at han skal heller. Han er for ett parti som har programfestet å regulere ytringsfriheten til muslimer og så går han til sak fordi ytringsfriheten stilte ham i dårlig lys, men samtidig krever å få uttale seg skarpt mot alle andre. Haha, det er så gjennomført håpløst.

Jeg liker ikke SOS rasisme, men jeg liker disse gutta enda mindre.

Lenke til kommentar
Nope, det er det ingen grunn til at han skal heller. Han er for ett parti som har programfestet å regulere ytringsfriheten til muslimer og så går han til sak fordi ytringsfriheten stilte ham i dårlig lys, men samtidig krever å få uttale seg skarpt mot alle andre.

Men er han rasist av den grunn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...