Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der ville i hvert fall jeg styrt helt unna. Spesielt siden dere ikke er kjærester. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er da...

 

Er nok en fare for at hun vil føle seg litt "forpliktet" om hun får en slik gave.

 

Er mye annet man kan gi som er allright. Gi henne noe fotball-relatert e.l :)

Lenke til kommentar

hmm, kan vel kanskje være en idè det :p eneste grunnen til at vi ikke er sammen er pga avstanden da ^^ men vet mange er skeptisk til sånne avstands forhold :p men er det fler som syns jeg burde holde meg unna?

kan hende alt det med inngravering var litt for seriøst, men hva med ett enkeltkjede med ett hjerte eller no sånt?

selvfølgelig er det ingen av dere som vet hvor seriøse vi er :p å kanskje vanskelig for dere å forstå ^^

Endret av Whipblaster
Lenke til kommentar

Stikk på Oslo City og kjøp en fotballdrakt til henne, så vil hun alltid huske på deg (Hvertfall så lenge hun spiller fotball/bruker den på/til trening). Uforpliktet, praktisk, nyttig, søtt og omtenksomt.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Gjest jente15
Stikk på Oslo City og kjøp en fotballdrakt til henne, så vil hun alltid huske på deg (Hvertfall så lenge hun spiller fotball/bruker den på/til trening). Uforpliktet, praktisk, nyttig, søtt og omtenksomt.

 

Enig der, og jeg er jente. Veldig søtt og omtenksomt ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...