Whipblaster Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) slett Endret 21. januar 2010 av Whipblaster Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det der ville i hvert fall jeg styrt helt unna. Spesielt siden dere ikke er kjærester. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er da... Er nok en fare for at hun vil føle seg litt "forpliktet" om hun får en slik gave. Er mye annet man kan gi som er allright. Gi henne noe fotball-relatert e.l Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) hmm, kan vel kanskje være en idè det eneste grunnen til at vi ikke er sammen er pga avstanden da ^^ men vet mange er skeptisk til sånne avstands forhold men er det fler som syns jeg burde holde meg unna? kan hende alt det med inngravering var litt for seriøst, men hva med ett enkeltkjede med ett hjerte eller no sånt? selvfølgelig er det ingen av dere som vet hvor seriøse vi er å kanskje vanskelig for dere å forstå ^^ Endret 28. mai 2008 av Whipblaster Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 fikk ett godt tips fra en annen tråd her nå ^^ blir fotoalbum med bilder av oss to ^^ Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 kjøp et armbånd da vel;) men tror ikke du skal lete etter det på nettet, kom deg til en gullsmed;P Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Give her the time of her life! Er det jenter vil ha. Ikke legg for mye i gaver. Og hvis du absolutt må mekke noe, la det være noe billig. Husk, jenter vil bli behandlet som mennesker, ikke prinsesse-objekter Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Stikk på Oslo City og kjøp en fotballdrakt til henne, så vil hun alltid huske på deg (Hvertfall så lenge hun spiller fotball/bruker den på/til trening). Uforpliktet, praktisk, nyttig, søtt og omtenksomt. Endret 28. mai 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest jente15 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Stikk på Oslo City og kjøp en fotballdrakt til henne, så vil hun alltid huske på deg (Hvertfall så lenge hun spiller fotball/bruker den på/til trening). Uforpliktet, praktisk, nyttig, søtt og omtenksomt. Enig der, og jeg er jente. Veldig søtt og omtenksomt Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg er jente og jeg ville ikke hatt smykke eller armbånd med det første... Jenter liker også gutter som er litt(!) hard to get Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gi henne et knull i stedet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Da trådstarter har brutt retningslinjene og fjernet førstetråden stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg