ilpostino Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) med bakgrunn i denne tråden legger jeg ut et forslag om et nytt fotball-treff i Oslo. Etter to runder med polls er det bestemt at vi skal spille lørdag 21 juni på Ekeberg klokken 13. hvordan du finner frem står her. De som skal møte direkte gjør dette klokken 13.30 på Ekeberg. DukeCoke har et 16-manns telt stående i hagen ubrukt som er stilt til disposisjon til langveisfarende. han/hun bor 15min med buss fra Gardemoen (Oslo Flyplass). selve hovedarrangementet vil være den sosiale rammen rundt fotballen. på de tidligere treffene har det alltid vært noen som har funnet på noe etter fotballen men dette har ikke vært "obligatorisk". hvis været tillater det foreslår jeg at vi drar til Gressholmen eller annet sted i Oslo og griller. dette er dog noe vi kan ta en lokal bestemmelse på når forballen er ferdig. oppmøtested er ved Tigeren på Jernbanetrget (eller der hvor den stod før gravearbeidet begynte). vi tar følge derfra men de som vil møte direkte kan gjøre det. på tidligere treff jeg har satt tatt initiativet til har jeg tilbud meg å stille opp på telefonen for engstelige foreldre. har du en eller flere av disse så send meg en pm for nummer. Her er kode du ha ha i signaturen din for å vekke oppmerksomhet rundt treffet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [b]Hardware.no[/b] møte i Oslo? Lyst til å være med? Skriv deg opp [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=959330&hl=][b][size=2]her[/size][/b][/url]! [b][color=red][size=2]Hot![/size][/b][/color] hvis du vil være med så gi utrykk for dette i tråden. hvis jeg ikke har fått med meg din påmelding så send pm om dette. Noen har sagt de kan ta med fotball. jeg foreslår at alle tar med hver sin overtrekksvest. hvis du ikke har koster dette rundt 50 kroner. Disse har sagt de vil være med: Sameboe b-real Steinvakt Danielzu (tar med fotball og keeperhansker) Hamaestra Yoshi Zeromac (tar med fotball) PepsiCo DJ_Dark (tar med frisbee) Datasmurf Henzorz (Tar kanskje med kompis Atle) samebror mrbjoern Arinomi qui-gon Tee_C Kirby Hippie Erlend Den store P Ueland JohndoeMAKT Christian86 Iceman™ L4r5 Gnålern Mikachu ;P DukeCoke Myst (tar med ball og keeperhansker) Redneck bazukh Nyhus Penis Trygve EdinhoBIH mushi ponni allyse WheelMan Magio Henzorz (tar med fotball) n4w Loveless Aftermath-deltager Llandari Endret 20. juni 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Yessda, er emd jeg...så lenge det ikke er på starten av Juli og slutten av Juni, så går dette ^^, Skriv meg opp Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fristende, fristende men alt avhenger av når det er. kan ikke si no uten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Min tråd har skapet noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tempting, får se når det blir og hva jeg gjør da Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er med! Når som helst! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er med så lenge det er etter 20 juni Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg er med, men det er litt avhengig av når det er. Endret 27. mai 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 I'm in I'm in I'm in Kirby er med og. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er med, er litt rusten, men har spilt fotball i 6-7 år, så kan bli gøy å spille litt igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Får se. Kanskje om jeg har råd. Men da kun som cheerleader og ikke aktiv spiller. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sign me up! Også kan jeg ta med den store Yoshi-bamsen min så det blir to maskoter. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Aldri vært god i fotball eller idrett generelt, men er alltid gøy å spille fotball. Husk å ansette en Waterboy i år og. Saved my day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Blir med vis muligheten og transporten er i orden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Får se. Kanskje om jeg har råd. Men da kun som cheerleader og ikke aktiv spiller. Tøv og tull, du skal da være med som alle andre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er med om det ikke kræsjer med noe annet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er with så lenge det ikke er 14 juni, 12 juli, eller 25 juli! Hva med Voldsløkka da? Mener det er et par baner der og? Men jeg stemmer lørdag og Ekeberg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg kan kanskje komme, får se når det blir, og hvordan tilstanden er med tåa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Går ut fra at jeg blir med, så lenge det ikke kræsjer med festivaler eller planlagt fyll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg