Darksouled Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg leste en tråd for en tid siden som rangerte de ulike Hoya-filtrene etter kvalitet, men har ikke vært i stand til å finne den igjen. Noen som kan informere meg? Trenger et CPL av beste kvalitet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Her er noen, men kanskje ikke alle Lenke til kommentar
Darksouled Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Det var akkurat det jeg lette etter. Mange takk! Lenke til kommentar
Darksouled Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Da var en Hoya Super HMC Pro1 77mm CPL på vei fra e-bay for den nette sum av 800 (inkl. med frakt og 24% moms). Motbydelig billig! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kunne jeg raskt her ha spurt om hva "Threading" er? =) Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det vil jeg tro er filtergjenger. Single betyr sikkert at det kun er gjenger på ene siden(For å skru fast filter til objektiv), mens dobbel sikkert betyr at du kan skru på filter utenpå dette igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå