Sewero Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Irriterer du deg over quoting av innlegg som er rett over på det personen svarer på? Her kan vi diskutere litt om dette fenomenet som finns overalt på forumet. Jeg irriterer meg grenseløst over de som gjør dette! Innlegget er jo trossalt rett over. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har nevnt det tidligere jeg også. Noen sier at det kan jo hende at en annen skriver en melding kjappere osv, slik at det kommer en imellom ... Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 de er ment for at man skal være 100% sikker hva den ene brukeren til den andre brukeren vil svare til spørsmålet eller gi kritikk. Jeg vet det er også ganske enkelt å bare skrive navnet istedet for å sitere... men dette "fenomenet" har jeg vært vant til ganske lenge og har aldri tenkt på hvorfor det er mer irrerterende enn nokså brukbart Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 :O Dere quota meg ikke Jeg skriver som regel navnet vis det jeg sier kan omhandle noe annet og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 :O Dere quota meg ikke Jeg skriver som regel navnet vis det jeg sier kan omhandle noe annet og. Det synes jeg kan være lurt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det synes jeg kan være lurt. Ja, men man er helt sikker på hva man svarer på hvis man siterer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Da skriver du bare @. F.eks. @L4r5, utrolig unødvendig quote. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da skriver du bare @.F.eks. @L4r5, utrolig unødvendig quote. Men jeg sparer jo et halvt sekund på å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Og det halve sekundet skulle du bruke på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Og det halve sekundet skulle du bruke på? Jeg vet ikke. Jeg sparer dem opp til jeg blir gammel. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Overføre det halve sekundet over på kvoten for tiden man sparer på å ikke pusse tennene? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da skriver du bare @. Hvis folk ikke fikk med seg hvem som skrev et innlegg de leste, og den under skriver "@ Blink-182: Helt enig, ass", så må den lesende scrolle opp for å sjekke hvor innlegget til Blink-182 er. Det kunne blitt gjort mye lettere hvis den skrivende bare siterte det han er enig i. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Men quoting blir veldig misbrukt, jeg irriterer meg bare vis innlegget du svarer på er rett over, er dette i en tråd hvor det hurtig skrives kan man bare endre innlegget. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Irriterer du deg over quoting av innlegg som er rett over på det personen svarer på?Her kan vi diskutere litt om dette fenomenet som finns overalt på forumet. Jeg irriterer meg grenseløst over de som gjør dette! Innlegget er jo trossalt rett over. Nei, jeg irriterer meg sjeldent over quoting, bare hvis noen quoter 40 andre qouter i samme quote og bruker tre skjermlengder på dette. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Noe jeg synes er idiotisk er å quote førsteposten. Spesielt hvis man har det første innlegget... Ellers så kan det være greit å quote den over så er alle sikre på hvem man svarer. Endret 27. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er så sinnsykt irriterende når folk gjør dette... hater det ! skulle ønske moderatorene slo hardt ned på dette. Og hvor irriterende er ikke det når noen quoter nesten hele tråden da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Heilt einig med dei tre over... (Legg merke til at eg ikkje quotar... Eg har uvane med å quote litt for mykje...) Men dersom den du skriv til den rett ovanfor trykker du "hurtigsvar" (reknar med alle veit dette, men seier det likevel... ) Men dersom du er HEILT nøydd til å quote er det jo berre å lage ein spoiler... Reknar med at alle veit dette også, men som vanlig... Eg skriv det likevel... Endret 27. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Våre liv blir bare mer og mer kompliserte tydeligvis. Gir meg her. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det kommer alltid an på... Hvis det er spesielle deler i den forrige posten er det lurt å quote så ditt svar blir mer forståelig og sammenhengbart. Men hvis den forrige posten inneholder et enkelt spørsmål synes jeg man kan la vær å quote. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Men dersom du er HEILT nøydd til å quote er det jo berre å lage ein spoiler... Siterte innlegg, spesielt de av det lange slaget, i spoiler er det verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå