Data-Expert Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei,har lyst å tjene noen tusen på 1 Måned? Lar dette seg gjøre? Og hvilken jobb blir det da? Kom med flere forslag om jobber-1 Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 I din aldersgruppe: avisbud. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 man må vel være 16-18 får å få de beste jobbene, jeg hadde jobb som avisselger får vg da jeg var på din alder. tror jeg tjente 150-300,- pr time, men så jobbet jeg da bare en time i uken Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis du bor i Oslo, så er jobben som avisbud for Aftenposten det beste jeg kan anbefale deg. Jeg jobber der enda, og før gikk jeg som hverdagsbud. Beste lønna mi var på 4100 Kr. en gang. Og i fjord fikk jeg over 8000 i juni (i tillegg til feriepenger). Jobben lar seg fint kombinere med skole, da jeg klarte meg bra. Du kan også jobbe på Søndag. Får nesten 200 kr gangen her jeg. Zuv PS: Det er grunnlønn du får, det vil si at du får en fast sum pr. gang du går. (Rundt 80 kr) Men som regel er det reklame og da tjener du "fett" med penger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå